    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: cr-v kontra tuscon
    Date: Tue, 16 Nov 2010 13:27:53 -0000

    "RobertRędziak" <r...@g...wkurw.org> wrote in message
    news:slrnie374q.e6a.rekin@drapak.wkurw.org...

    > Co to ma do eksploatacji cywilnego auta? Jakiś czas temu
    > widziałem filmik z zagazowanym Mini: zastanowiło mnie
    > marnotrawstwo miejsca w schowku na butlę. Do tej pory nie wiem
    > po co zajęli tylko jego połowę małą bańką, skoro mogli dać taką
    > od nadkola do nadkola? Chociaż zasięg byłby sensowny.
    >
    > W austriackich rajdach jeździł sobie Lancer na CNG, sponsorowany
    > przez OMV. Tylko co z tego? Ani wyniku specjalnego, ani nie
    > przekłada się to praktycznie w żaden sposób na doświadczenia w
    > użytkowaniu takiego auta w warunkach cywilnych.

    Ano to z tego, ze "rajdowki" przerabiaja profesjonalisci, wiec co zlego w
    przerabianiu "rajdowek" przez normalnych ludzi? Dla ciebie obciach, dla
    posiadacza zagazowanego Cayenne na obciachem jest jedzic octavia 1.8 PB za
    te sama cene kilometra.

    SUVy obciach, LPG obciach, najlepiej kupic golfa trujke w tedku i skurze od
    niemieckiego emeryta, wtedy bedzie lans na dzielni. Dajmy spokoj z takimi
    glupimi ograniczeniami.

    Pozdrawiam
    Kamil