eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodycr-v kontra tusconRe: cr-v kontra tuscon
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.one
    t.pl
    From: n...@o...pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: cr-v kontra tuscon
    Date: Tue, 16 Nov 2010 11:33:46 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 45
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <0...@n...onet.pl>
    References: <ibra9i$qmc$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1289903627 8310 213.180.130.18 (16 Nov 2010 10:33:47 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Nov 2010 10:33:47 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 212.2.96.193, 10.174.28.60
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401
    Firefox/3.6.3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2326011
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam ponownie.

    ...
    > Masz bardzo subiektywne zdanie ;)
    Trudno o inne będąc w normalnym stanie świadomości.

    > Silnik - mulowaty, glosny, trzeba wysoko krecic
    Głośny? Pewnie, że tak. Ale jak popycha to autko. Objeżdża niemal każdy inny w
    klasie. No pewnie, że głośniej i powyżej 4krpm. bo wtedy wchodzi w V-TEC. I
    proszę nie wyjeżdżaj mi z X5 czy podobnymi bo to już nie ta klasa, jak sam dalej
    piszesz.
    Chyba tylko "Forek" turbo jest poza zasięgiem? Za to wszystkie wysokoprężne bez
    problemu zostawia z tyłu. Spod świateł i na trasie. Szczególnie, kiedy trzeba
    wyprzedzać z ponad 100. Trójeczką bez problemu.

    > Wnetrze - dla mnie troche plastikowe aczkolwiek nie skrzypi. Slabe
    > wyciszenie (albo moze jest dobre tylko silnik tak glosny), z przodu
    > miejsca bardzo malo (ja przy 183cm wzrostu musze jezdzic z kolanami "w
    > zebach")
    Mam 187 i żeby mieć rękę lekko ugiętą w łokciu musiałem przysunąć się niemal o
    połowę. Nie wiem więc o czym piszesz? Szerokość jak w mało którym aucie. Brak
    tunelu środkowego. Zupełnie płaska podłoga...

    , w moim samochodzie, porownywalnym wielkosciowo jest duuuzo
    > lepiej), z tylu za to jezdzi mi sie duzo lepiej niz z przodu, aczkolwiek
    > z tym "jak w limuzynie" to musiales pewnie jechac limuzyna marki VW
    > Passat albo cos w ten desen ;)
    Też... Odległość między kolanami a oparciem przednich foteli ogromna.

    > Hamulce - seryjne klocki powinny wyleciec od razu po kupnie, polecam
    > Ferodo Premier na przod i tyl, duzo lepiej hamuje, aczkolwiek nadal nie
    > ma rewelacji jak na ta mase i tarcze z przodu i tylu ~300mm. U mnie przy
    > 320/288mm jest znacznie lepiej.
    Przeciętne. Jak w każdym w klasie.

    > Ogolnie Kolega wyzej CR-V porownuje do Navary itp.
    Porównuje do X-Trail-a, 2.0 dCi, którym teraz jeżdżę i niestety było znacznie
    lepiej niż w tym idiotycznym klekocie, zaprojektowanych chyba przez Rosjan?
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: