  • Data: 2014-03-11 07:51:56
    Temat: Re: cos dla krakusow z NH
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Montag, 10. März 2014 20:53:31 UTC+1 schrieb T...@s...in.the.world:

    > Ten pan ma racje!
    >
    > --
    >
    > TA

    to jest okres historii , w ktorej polska stracila niepodleglosc panstowowa i
    suwerennosc polityczna. Gdyby nie setki tysiecy ofiar a wlasciwie prawdopodobnie
    miliony , moznaby przejsc nad tym do porzadku dziennego . Taka ofiara narodu nie
    usprawiedliwia stawiania pomnikow na tej ziemi tworca i wykonawaca niehumanitarnej
    polityki antypolskiej. jesli ktos jest odmiennego zdania , zawsze sobie moze w pokoju
    ustawic popiersie ku czci swoich bohaterow.

    Nikt z owczesnych wladz politycznych nie pytal mieszkancow NH o zdanie - postawiono
    paskudna rzezbe , calkiem fajny zielono-rozany skwerek zabetonowano.
    Owczesnie mianifestacje w tym miejscu nazywano spedem.
    Gdyby ten pomnik pozostawiono rozbity na ziemi , tak jak go wowczas stracono - byc
    moze mialby jakas wymowe symboliczna- ale po co ? Mieszkancy placu centralnego
    najchetniej widziliby tam skwerejk jak w latach 60-tych.