  • Data: 2014-01-10 18:44:49
    Temat: Re: constant current supply
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jakie tam masz napięcie? Nie 24V przypadkiem?

    tam czyli gdzie ?
    Lampy o których mowa, są częścią oświetlenia pokoju, oprócz tego są
    taśmy ledowe itp. Czyli mam "tu" 230 V :)

    > Pewnie lampa ma po parę LEDów połączonych szeregowo i takie łańcuszki
    > równolegle, może z jakimiś małymi rezystorami wyrównującymi.

    Lampa ma 25 ledów 0.5W szeregowo. Bez rezystorka .
    Na lampie jest ok. 40V, bierze 350mA. Czyli tyle, ile powinna - ma 14W.

    Czyli z 24 się nie da :)
    Zamiast dłubania samemu od zera, wolałbym jakiegoś dedykowanego chipa...

    Robić cały sterownik muszę ale czym prościej tym lepiej - oszczędność czasu.

    > No i jeszcze jeden problem - zanim co warto spróbować jak wygląda zmiana
    > jasności przy sterowaniu PWM.

    No tak.