  • Data: 2014-01-11 11:20:10
    Temat: Re: constant current supply
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-11 02:13, sundayman pisze:

    > znaczy że nieliniowo względem regulacji ?
    > No to nie jest wielki kłopot - zrobi się tablicę PWM/jasność % i będzie
    > gitara.

    Też myślę, że to nie powinien być wielki problem.

    > Jak kiedyś robiłem regulację PWM leda 3W , to faktycznie coś tam było
    > nie do końca halo, ale bez dramatu. No ale to w ogóle nie problem.
    > Bardziej się zastanawiałem nad jakimś wpływem na trwałość na przykład.

    Jeżeli chodzi tylko o ściemnianie i bez przekraczania parametrów
    maksymalnych to w ogóle nie problem. Ewentualnie warto sprawdzić czy
    gdzieś tam nie będzie szpilek prądowych przy zboczach, ale raczej
    jakichś problematycznych być nie powinno.
    Jeszcze tak sobie pomyślałem, że właściwie to można też po prostu dać
    mosfeta i szeregowy rezystor ok 22 omy w drenie (oczywiście o
    odpowiedniej mocy). Niestety L6203 ma trochę za niskie napięcie...

    Pozdrawiam

    DD