eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaco zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect.... › Re: co zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect....
  • Data: 2015-06-02 22:53:50
    Temat: Re: co zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect....
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:556e0c5b$0$27528$65785112@news.neostrada.pl...

    > Prawda, prawda, mam źródło :-)
    > wyzej wspomniana zabawa była po to aby dało sie w niektóre gierki zagrać
    > na monochromie

    Nie inaczej!
    Chociaż... przez parę dni miałem w swoich rękach małego laptopa, 286, z VGA
    mono na LCD i chyba też tylko zielony tam był, bo nawet chyba klawisze były
    do przełączenia zestawu kolorów... nie pamiętam już co dokładnie to było,
    ale na pewno było tam przełaczanie, z zachowania się obrazu wynikało, że
    podstawiane były różne kolory...
    Skoro to analogowe niby było, to się zastanawiam, czy fabryka była taka
    biedna, że nie było jej stać na parę oporniczków do zrobienia drabinki, a
    wzmacniacz wizyjny, można by mu było przecież podbić jakoś czułość, żeby
    bilans na zero wyszedł... Może się nie opłacało? Hmm... Stawiałbym, że
    raczej się nie chciało. Bo monitor nieraz za grubą kasę (widziałem w jakimś
    sklepie kolejkę po monitorki chyba 10 cali, VGA mono, za kupę kasy... nie
    było by mnie stać nawet dziś), a koszt opornika, to grosze...

    896510439 896126048
    (ten ostatni palant, to mnie o 7:47 rano w piątek obudził)
    (A ten przedostatni miał dla mnie "dobrą wiadomość", jehowita nawiedzony...)