-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: co zrobić ze starymi TV, magnetowidami, telefonami dect....
Date: Tue, 2 Jun 2015 20:05:50 +0200
Organization: Centrala telefoniczna Pentaconta GCI
Lines: 55
Message-ID: <mkkr9j$k76$1@node2.news.atman.pl>
References: <mk4rsh$m31$1@dont-email.me> <5565f691$0$8366$65785112@news.neostrada.pl>
<g...@n...chmurka.net>
<mk6q02$1hh$1@usenet.news.interia.pl> <mk8ctb$bio$1@node2.news.atman.pl>
<mk9r63$apv$1@usenet.news.interia.pl> <mka0e4$thf$1@node2.news.atman.pl>
<556c1f92$0$27520$65785112@news.neostrada.pl>
<mkhqff$i4d$1@node2.news.atman.pl>
<556ca399$0$27527$65785112@news.neostrada.pl>
<g...@n...chmurka.net>
Reply-To: "ACMM-033" <v...@i...pl>
NNTP-Posting-Host: 89-77-163-134.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1433268339 20710 89.77.163.134 (2 Jun 2015 18:05:39 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Jun 2015 18:05:39 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 150602-1, 2015-06-02), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:682014
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Gof" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
news:gof.pme.1433236024@news.chmurka.net...
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotnicza_w_L
esie_Kabackim
>
> "Podkomisja ustaliła, iż krytyczne łożysko wałeczkowe, które stanowiło
> rozgraniczenie i podporę pomiędzy współosiowymi wałami turbiny wysokiego
> ciśnienia i turbiny niskiego ciśnienia, które powinno zawierać w sobie 26
> wałeczków, w rzeczywistości (po jego demontażu podczas ekspertyzy)
> zawierało 13 wałeczków. Zmiana ta została wprowadzona na etapie budowy
> silnika.
Aż silnik zatarł się OIDP i rozleciał.
>
> Ponadto w wewnętrznej bieżni łożyska wywiercono trzy otwory, których
> zadaniem miało być doprowadzanie smaru do toczących się wałeczków i
> smarowanie łożyska."
Takowoż tenże miał którędy uciekać... Ja rozumiem, ze fabryka spierdoli
radyjko babci, to wnuczek weźmie tranzystor i wymieni, etc.
Ale ktoś, kto tak zadecydował i zadziałał, to nie wiem, czy można go nazwać
inaczej, niż zwykłym chujem.
Już tak się nie baliśmy Sowietów i pluli się oni na to, cośmy pisali.
> Teoretycznie takiego łożyska nie powinna była przepuścić kontrola jakości
> podczas odbioru technicznego, ale ówczesne realia nakazywały
> .elastyczność. w takiej sytuacji (wykonanie planu miało priorytet nad
Ręka rękie myje (nie poprawiać).
> jakością). Potwierdzeniem takiej oddolnej inicjatywy pracowników fabryki
> może być fakt nieprzeprowadzenia państwowych testów po dokonaniu tych
> zmian."
Wiadomo, nie było by wtedy na daczę dla Pierwszego Sekretarza. Bo testy
przecież kosztują.
Tutaj beknąć powinien raczej nie jeden człowiek. Teoretycznie mamy jeszcze
prawie dwa lata, aby to ścigać - w .pl, gdzie zaszło zdarzenie,
przedawnienie zabójstwa jest po 30 latach. Dla mnie to było nieumyslne
zabójstwo. Ja widziałem z rejonu Dw. Wschodniego, jak ten samolot spadał.
>
>> elektrochemiczny licznik czasu pracy lampy.
>
> Jak to działa?
Spisek żarówkowy pewnie :))
--
Spamerzy z telefonu: 814605413 222768000 616285002 845383900 224093185
896510439 896126048
(ten ostatni palant, to mnie o 7:47 rano w piątek obudził)
(A ten przedostatni miał dla mnie "dobrą wiadomość", jehowita nawiedzony...)
Następne wpisy z tego wątku
- 02.06.15 21:09 ACMM-033
- 02.06.15 21:57 Włodzimierz Wojtiuk
- 02.06.15 22:04 Włodzimierz Wojtiuk
- 02.06.15 22:41 ACMM-033
- 02.06.15 22:53 ACMM-033
- 02.06.15 23:18 Zachariasz Dorożyński
- 03.06.15 03:02 ACMM-033
- 03.06.15 06:33 Maciek
- 03.06.15 06:45 Maciek
- 03.06.15 07:05 Maciek
- 03.06.15 09:43 J.F.
- 03.06.15 10:02 J.F.
- 04.06.15 01:05 ACMM-033
- 04.06.15 01:11 ACMM-033
- 04.06.15 01:29 ACMM-033
Najnowsze wątki z tej grupy
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
- Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie
- ciekawy układ magnetofonu
- Mikroskop 3D
- Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-03 Beztłumikowcy
- 2025-01-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-03 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-03 [OT] nowe osoby w grupach?
- 2025-01-03 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-03 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-03 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2025-01-03 Warszawa => DevOps Engineer <=