  • 21. Data: 2011-07-08 23:30:41
    Temat: Re: co za milion [OT]
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-08 23:27, P_ablo pisze:
    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Moze warto zastanowic sie nad rozwodem... ale z jej winy!
    >
    > Co ma wspolnego ML z 944 czy 911?!
    > O dodatkach typu AMG nie wspominam bo to wytryski dla frajerow!

    ML to kupa. Auto dla baby do jeżdżenia po mieście.
    Ale od C63AMG wara! Bardzo fajna zabawka.

  • 22. Data: 2011-07-09 00:32:56
    Temat: Re: co za milion
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-08, P_ablo <o...@o...pl> wrote:

    > Niestety wtedy czeba jezdzic na bendzynie...
    > Troche ludziska siem gupio paczom jak za 700 na raz tankujesz ale wyjascia
    > nie ma :P

    Tam wejdzie tyle paliwa? Gdzie?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 23. Data: 2011-07-09 00:49:56
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 8 Lip, 21:36, megrims <m...@i...pl> wrote:
> [...]

    moje propozycje:

    - Ferrari FF DCS
    - Bentley Mulsanne

    i moze jeszcze:
    - Mercedes SLR McLaren

    Pozdrawiam,
    Emil

    GG: 5767314

  • 24. Data: 2011-07-09 11:19:08
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 08 Jul 2011 21:02:59 +0200, megrims
    <m...@i...pl> wrote:

    Głupio się pytasz:

    > 911 GT3 RS

    r.
    _____________

  • 25. Data: 2011-07-09 11:19:41
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 08 Jul 2011 21:25:37 +0200, Marcin Kiciński
    <k...@t...poczta.onet.pl> wrote:

    > Nic z tej listy. Na razie najdroższy samochód jaki mi się podoba to
    > Nissan GTR, za milion można spokojnie kupić dwa, a może nawet trzy :)

    Jeden, a resztę zostawic na eksploatację :P

    r.
    _____________

  • 26. Data: 2011-07-09 11:55:07
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-09 11:19, Robert Rędziak pisze:
    > On Fri, 08 Jul 2011 21:02:59 +0200, megrims
    > <m...@i...pl> wrote:
    >
    > Głupio się pytasz:

    > r.

    No właśnie. Wiadomo, że GT3 RS z ceramiką.

    Ale koniecznie Akrapovica trzeba dołożyć.

  • 27. Data: 2011-07-09 12:00:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-07-2011 21:02, megrims pisze:

    > to ja zadam pytanie co za 1 mln pln.

    DB9 Coupe

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 28. Data: 2011-07-09 16:06:18
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 09 Jul 2011 11:55:07 +0200, megrims
    <m...@i...pl> wrote:

    > Ale koniecznie Akrapovica trzeba dołożyć.

    A tego nie wiem. Mnie sie GT3RS wydaje pojazdem całkowicie
    kompletnym, ale to może dlatego, że być może nie przydarzy mi
    się nawet przy nim stanać ;)))

    r.
    _____________

  • 29. Data: 2011-07-09 16:07:47
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnj1etll.q17.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...
    > Tam wejdzie tyle paliwa? Gdzie?

    Tam nie ale do Cayenne wchodzi cos kolo 109 l :)
    No troche przesadzilem ale do 600 zl idzie spokojnie dobic...

    --
    Picasso

  • 30. Data: 2011-07-09 16:18:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Tam nie ale do Cayenne wchodzi cos kolo 109 l :)
    > No troche przesadzilem ale do 600 zl idzie spokojnie dobic...

    Zawsze można 98 zatankować.