eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › co z "pancernym" zawieszeniem?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 11. Data: 2011-03-28 23:58:43
    Temat: Re: co z "pancernym" zawieszeniem?
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Jakie samochody z przedziału 10-15k PLN mają zawieszenie autentycznie
    > odporne na polskie drogi? Słyszałem, że Astra II. Coś jeszcze jej
    > dorównuje?

    To może zabrzmieć nieprawdopodobnie, ale Peugeot Partner I jest OK.
    Aktualnie ma 270kkm (mamy go od początku).
    Robiliśmy przy nim 2x wahacze (mniej więcej co 120kkm) i tylną belkę (przy
    250kkm). Wszelkie stabilizatory, drążki, sprężyny, amortyzatory - wszystko
    od nowości do dziś jest OK. I żeby było jasne - zazwyczaj jeździ pełny, a
    czasem również przeciążony. Na śląskich drogach.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.microstock.pl <- sprzedaj swoje zdjęcia


  • 12. Data: 2011-03-29 01:49:46
    Temat: Re: co z "pancernym" zawieszeniem?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-03-28 23:25, Adam Płaszczyca pisze:

    >> Jakie samochody z przedziału 10-15k PLN mają zawieszenie autentycznie
    >> odporne na polskie drogi? Słyszałem, że Astra II. Coś jeszcze jej
    >> dorównuje?
    > Sierra, Granada :D

    Żuk ;)

    --
    Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
    Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
    Części do skuterów Kaski z homologacją Części do motocykli
    http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=535
    6008


  • 13. Data: 2011-03-29 08:52:30
    Temat: Re: co z "pancernym" zawieszeniem?
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > To może zabrzmieć nieprawdopodobnie, ale Peugeot Partner I jest OK.
    > Aktualnie ma 270kkm (mamy go od początku).
    > Robiliśmy przy nim 2x wahacze (mniej więcej co 120kkm) i tylną belkę (przy
    > 250kkm)...
    To brzmi prawdopodobnie.
    W CR-V po 315kkm i 6 latach, kiedy oddałem ją na przetarg, zawieszenie było w
    całości oryginalne. Podobnie w Civic-u. Tyle, że Civic-kiem zwalniałem przed
    dziurami i garbami spowalniającymi a CR-V nigdy.
    Pozdrawiam.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 14. Data: 2011-03-29 08:55:23
    Temat: Re: co z "pancernym" zawieszeniem?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-29 08:52, n...@o...pl pisze:
    > Witam serdecznie.
    >
    >> To może zabrzmieć nieprawdopodobnie, ale Peugeot Partner I jest OK.
    >> Aktualnie ma 270kkm (mamy go od początku).
    >> Robiliśmy przy nim 2x wahacze (mniej więcej co 120kkm) i tylną belkę (przy
    >> 250kkm)...
    > To brzmi prawdopodobnie.
    > W CR-V po 315kkm i 6 latach, kiedy oddałem ją na przetarg, zawieszenie było w
    > całości oryginalne. Podobnie w Civic-u. Tyle, że Civic-kiem zwalniałem przed
    > dziurami i garbami spowalniającymi a CR-V nigdy.

    To, że było oryginalne to jeszcze nic nie znaczy...

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."


  • 15. Data: 2011-03-29 11:24:20
    Temat: Re: co z "pancernym" zawieszeniem?
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    >> Jakie samochody z przedziału 10-15k PLN mają zawieszenie autentycznie
    >> odporne na polskie drogi? Słyszałem, że Astra II. Coś jeszcze jej
    >> dorównuje?

    > Jeep Cherokee XJ, Terrano II, Suzuki Samurai, Hyunday Galloper,
    > Nissan Patrol i podobne.
    > Astra jednak im nie dorownuje.

    nie wiem co ile robi się zawieszenie w terenówkach ale w rzeczonej Astrze
    sworznie wahaczy przednich, łączniki stabilizatora, końcówki dr. kier.
    zwykle wytrzymują jakieś 150-200kkm, drążki kierownicze zwykle > 230kkm,
    (wszystkie elementy Lemforder, TRW, Moog kosztują jakieś 80-100zł/szt),
    amortyzatory jak to na polskich drogach standardowo 100-150kkm, poza tym nie
    robi się nic, więc chyba nie jest źle jak na samochód osobowy,

    brat


  • 16. Data: 2011-03-29 17:40:46
    Temat: Re: co z "pancernym" zawieszeniem?
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>



    > Jakie samochody z przedziału 10-15k PLN mają zawieszenie autentycznie
    > odporne na polskie drogi? Słyszałem, że Astra II. Coś jeszcze jej
    > dorównuje?

    Corolla e10 lub e11. Jest dużo bardziej miękkie niż w Astrze ale równiez
    bardzo trwałe


    --
    Pozdr
    Scyzoryk



  • 17. Data: 2011-03-29 18:01:20
    Temat: Re: co z
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    M1SLQ <m...@W...o2.pl> napisał(a):

    > Jakie samochody z przedziału 10-15k PLN mają zawieszenie autentycznie
    > odporne na polskie drogi? Słyszałem, że Astra II. Coś jeszcze jej
    > dorównuje?

    Renault Safrane :) dziury wszystkie znikają i większość progów.
    tylko opony lecą szybko.
    i jakieś końcówki się wymienia co chwila.


    Pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 18. Data: 2011-03-29 18:50:43
    Temat: Re: co z "pancernym" zawieszeniem?
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał

    > XC70.... nie do zaj...echania. Pewnie inne podobne podobnie :)

    Za 10-15 tys. zł? No, to będzie niezły sprzęt...

    ZK


  • 19. Data: 2011-03-29 20:52:15
    Temat: Re: co z "pancernym" zawieszeniem?
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Seat Leon... zrobilem nim już ponad 220tys po polskich drogach (mysłowice
    wiec dziur jest na maxa...) i nie wymianiełm komplet nic w zawieszeniu...
    nawet najmniejszej gumy czy amortyzatora.
    Podczas jazdy jest cisza, nic nie stuka bo jestem na to uczulony (na
    wszystkie odglosy poza silnikiem;-))
    Jedyne co padło przy 210kkm to łożysko z przodu
    --
    ---
    uciu


  • 20. Data: 2011-03-29 22:18:39
    Temat: Re: co z "pancernym" zawieszeniem?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości
    news:imqofk$8n4$1@mx1.internetia.pl...
    >W dniu 2011-03-28 21:17, M1SLQ pisze:
    >> Jakie samochody z przedziału 10-15k PLN mają zawieszenie autentycznie
    >> odporne na polskie drogi? Słyszałem, że Astra II. Coś jeszcze jej
    >> dorównuje?
    >
    > Skoro dajesz przykład compactu to lepiej od takowej astry sprawować
    > się będzie corolla E11.

    Tak, to prawda, mogę potwierdzić. Przez dziewięć lat wymieniłem w tym aucie
    radio, przednią szybę rozwaloną kamyczkiem oraz naprawiłem wajchę do
    otwierania bagażnika (się była ułamała po rozdeptaniu). Klocki przednie
    przejechały 86 tys, tylne do 150 nie zdążyły się zużyć. Wszystkie części
    zawieszenia oryginalne od nowości, przy sprzedaży sprawdzone jeszcze raz
    przez nowego właściciela - łożyska, amorki itp. bez poważniejszych śladów
    zużycia.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi
    ukiewicz412010.jpg
    http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.
    jpg

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: