-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: co wybra???
Date: Wed, 28 Apr 2010 22:55:29 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 30
Message-ID: <hra7ju$mb2$1@inews.gazeta.pl>
References: <4bd7e9dd$0$2590$65785112@news.neostrada.pl>
<hr974b$3fn$1@mx1.internetia.pl>
<4bd82102$0$2599$65785112@news.neostrada.pl>
<hr9aj7$64v$1@inews.gazeta.pl> <hr9o81$o2u$1@inews.gazeta.pl>
<op.vbvva1fg13q3bq@piotr-asus>
NNTP-Posting-Host: 195.117.116.40
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1272488382 22882 195.117.116.40 (28 Apr 2010 20:59:42 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Apr 2010 20:59:42 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-User: konsultant.ery
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:992817
[ ukryj nagłówki ]A jak jest?
Banda baranów potrafi pod koniec umowy abonamentowej zaproponować ofertę
przedłużeniową gorszą od standardowej co wisi jak byk w reklamach.
Jak tak można. To nie odosobniony przypadek. Jak można uważać klientów za
głupoli i w dodatku ich naciągać, a nawet bym powiedział że oszukiwać.
Ja siedzę na prepaidzie od kilku lat, ale nieraz rodzinka pyta się mnie
czy dobrą ofertę dostali bo ktoś dzwoni. I już z góry wiem jaka jest.
Banda baranów i pokrak w krótkich spódniczkach.
---------------------------------------
Pewnie wynika im to z czystej kalulacji - skoro na ofercie do kitu 90% ludzi
przedłuża i tak umowę to po co dawać im więcej za to tą samą cenę - żeby
mniej na tym zarobić? Firma telekomunikacyjna to korporacja - tam sie liczą
tylko wyniki i zarobek, a nie sentymenty i sympatia
Prawda jest taka że większość ludzi siedzi cały czas w jednej sieci bo
1. Mają w niej całą rodzinę i połowę znajomych
2. Nie chce im sie przenosić bo się przyzwyczaili a u nowego operatora
będzie wszystko inaczej
3. Nie znają się i nie wiedzą bądż nie mają czasu sie zapoznać z ofertą
konkurencji
Jest pewna grupa klientów zwanych w korporacjach "roszczeniowymi" a będących
w rzeczywistości tzw. konsumentami świadomymi i to Ci wybierają oferty które
są w danym momencie najlepsze. Ale ile jest takich 5%? 10%?
--
Pracownik Hotline Era
Następne wpisy z tego wątku
- 28.04.10 20:58 Konsultant z Ery
- 28.04.10 21:16 Piotr M
- 28.04.10 22:33 z
- 29.04.10 05:31 Grzegorz Krukowski
- 29.04.10 06:50 mz
- 29.04.10 15:16 Piotr M
- 29.04.10 15:48 Jakub Danecki
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgody na przetwarzanie danych
- Dzwonek SMS
- Abonament
- NAS
- Re: eSIM na czym polega
- Orange a HBO(MAX)
- Realme 7 Na co zmienić?
- eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
- jak wpisac numer telefonu +48 123 456 789
- czy kupno Ajfona przyniesie ulgę?
- MP plików.
- spoothing?
- Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
- wyobrazcie sobie ze
- Nowy sprytny tel. z Androidem 13. - OSTRZEŻENIE!!!
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=