  • 1. Data: 2011-11-29 16:50:02
    Temat: co to jest?
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    http://nazwa.pl/hosting,pojemne-serwerusy,5190.html
    może mi Ktoś wyjaśnić czego to jest reklama?
    serwerek FTP?

  • 2. Data: 2011-11-29 16:50:35
    Temat: Re: co to jest?
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > http://nazwa.pl/hosting,pojemne-serwerusy,5190.html

    no i za co jest te 25 pln, za wstępną rezerwację a później 700% ceny?

  • 3. Data: 2011-11-29 17:03:13
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 29 listopada 17:50, identifikator: 20110701 pisze:
    > http://nazwa.pl/hosting,pojemne-serwerusy,5190.html
    > może mi Ktoś wyjaśnić czego to jest reklama?
    > serwerek FTP?

    Kupujesz usługę hostingu na rok?
    W promocji pół roku masz gratis?
    Płatność jest za rok z góry?

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je
    dokończyć na tuzin sposobów."

  • 4. Data: 2011-11-29 17:13:05
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    > http://nazwa.pl/hosting,pojemne-serwerusy,5190.html
    > może mi Ktoś wyjaśnić czego to jest reklama?
    > serwerek FTP?

    najlepsze jest to:

    Czas użycia systemu
    Czas użycia systemu jest parametrem usługi serwera. Jest to suma czasu
    procesora użytego przez
    wszystkie elementy usługi serwera takie jak: aplikacje WWW, bazy danych,
    poczta. Parametr ten
    wynosi aż 2 000 000 sekund w trakcie trwania okresu abonamentowego

    wychodzi 46 sekund na minutę - dość dziwny parametr - ciekawe co on
    oznacza w praktyce ... tj. za co mogą klienta wyrzucić z serwera ...

    bo w NetArci są limity typu: 1000 maili na dobę można wysłać. Po
    przekroczeniu limitu trzeba poczekać do północy aż się zresetuje - nawet
    jak się do nich zadzwoni to nie zdejmą limitu ... wysyłasz newsletter a
    potem nie możesz np. poczty wysłać ... miodzio...

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 5. Data: 2011-11-29 17:29:27
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 29.11.2011 crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> napisał/a:

> [...]
    >
    > wychodzi 46 sekund na minutę - dość dziwny parametr - ciekawe co on
    > oznacza w praktyce ... tj. za co mogą klienta wyrzucić z serwera ...

    Bo to nie jest normalna sytuacja jak walisz 100% cpu nonstop. Albo masz
    za mało zasobów (coś źle napisane), albo wymaga większej maszyny bo się
    nie wyrabia. Typowo jest to przypadek pierwszy. Gdy maszyna jest virtualna
    ma wpływ to pewiem wpływ na inne wirtualki i pewnie chodzi o ochronę
    przed taką sytuacją.

  • 6. Data: 2011-11-30 22:03:06
    Od: BigTom <b...@b...com.pl>

    W dniu 2011-11-29 18:13, crazy bejbi pisze:

    > wychodzi 46 sekund na minutę - dość dziwny parametr - ciekawe co on
    > oznacza w praktyce ... tj. za co mogą klienta wyrzucić z serwera ...

    Raczej wychodzi: 23,1481 dni na rok czyli 3,81 sekundy na minutę.

    Przyjmijmy, że przeciętna strona generuje się w 0,03 sekundy.
    To daje nam 127 odsłony na minutę.
    Idąc dalej daje nam to 182 880 odsłony na dzień.

    Nie wygląda to tak tragicznie...

    --
    Tomasz N.
    "Rzeczy za mądre są głupie" - Ogden Nash

  • 7. Data: 2011-12-01 14:12:27
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 30 Nov 2011 23:03:06 +0100, BigTom napisał(a):

    > Przyjmijmy, że przeciętna strona generuje się w 0,03 sekundy.
    > To daje nam 127 odsłony na minutę.
    > Idąc dalej daje nam to 182 880 odsłony na dzień.
    >
    > Nie wygląda to tak tragicznie...

    Nie uwzględniasz tego, że obciążenie strony WWW nie jest rozłożone
    równomiernie w ciągu doby.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2011-12-01 21:08:54
    Od: BigTom <b...@b...com.pl>

    W dniu 2011-12-01 15:12, Borys Pogoreło pisze:

    > Nie uwzględniasz tego, że obciążenie strony WWW nie jest rozłożone
    > równomiernie w ciągu doby.

    Rozumiem, że jakbym wysycił serwer na 100% to zamkneli by mi go
    wczesniej niz po 23 dniach ?

    Czyli parametr bez żadnego sensu...

    --
    BigTom
    "Rzeczy za mądre są głupie" - Ogden Nash

  • 9. Data: 2011-12-01 21:15:28
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-11-29 18:29, Sergiusz Rozanski pisze:

> [...]
    > nie wyrabia. Typowo jest to przypadek pierwszy. Gdy maszyna jest virtualna
    > ma wpływ to pewiem wpływ na inne wirtualki i pewnie chodzi o ochronę

    Tam jest mowa o użyciu procesora, a nie o użyciu procesora 100%. To
    pewna różnica ...

    Wojtek

  • 10. Data: 2011-12-02 18:40:34
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 01.12.2011 crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> napisał/a:

    > Tam jest mowa o użyciu procesora, a nie o użyciu procesora 100%. To
    > pewna różnica ...

    No taki skrót myślowy, jak cpu leci na 50% to z 1 sek zjada 0.5 sek. itd,
    jak masz 2Msek na okres obliczeniowy to wiadomo że 4Msek możesz ciągnąć na
    50% a 8Msek na 25% itd. Parametr ten jest IMO aby móc wywalić virtualkę jak
    generuje za duże obciążenie procka, i podany jest jakimś tam wskaźnikiem.