  • 1. Data: 2011-12-01 12:26:42
    Temat: Jaka domena jest najtansza ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Z jaka koncowka mozna najtaniej kupic domene ?
    Chodzi mi np o zakup jakiejs tam nazwy, na 10 lat np, i aby kosztowalo to
    najmniej, ale koncowka ma byc jednoczlonowa : np com, pl, biz, info itd
    Ktora moge kupic najtaniej ?

    Fantom
    ps. Ewentualnie z dwuczlonowej to chyba najtaniej bedzie regionalna ? Np
    *.warszawa.pl ?

  • 2. Data: 2011-12-01 12:35:12
    Temat: Re: Jaka domena jest najtansza ?
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 1 grudnia 13:26, Fantom pisze:
> [...]
    > Ktora moge kupic najtaniej ?
    >
    > Fantom
    > ps. Ewentualnie z dwuczlonowej to chyba najtaniej bedzie regionalna ? Np

    Regionalne są tańsze w utrzymaniu. A tak naprawdę wszystko zależy gdzie
    się je utrzymuje, np tani jest http://www.1and1.pl

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je
    dokończyć na tuzin sposobów."

  • 3. Data: 2011-12-01 15:08:21
    Od: Tomasz Sowa <t...@t...NOSMAP.org>

    Dnia Thu, 01 Dec 2011 13:35:12 +0100, Piotr M napisał(a):

    > Regionalne są tańsze w utrzymaniu. A tak naprawdę wszystko zależy gdzie
    > się je utrzymuje, np tani jest http://www.1and1.pl

    Tani to jest Masternet albo OVH:
    http://www.masternet.pl/?go=domeny
    http://www.ovh.pl/domeny/

    Można też zarejestrować domenę z polskimi znakami narodowymi w aftermarket:
    http://www.aftermarket.pl/prices_renewal.htm
    odnowienie domeny *.pl IDN kosztuje 15PLN

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2011-12-01 15:29:17
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 1 grudnia 16:08, Tomasz Sowa pisze:

    > Tani to jest Masternet albo OVH:
    > http://www.masternet.pl/?go=domeny
    > http://www.ovh.pl/domeny/

    Hmm, ok 50zł brutto to faktycznie tanio. Ale nie jest to niczym
    uwarunkowywane, np wykupieniem hostingu?

    BTW.
    Można sobie zmieniać firmę w której się odnawia domenę?
    (niezależnie od hostingu)

    > Można też zarejestrować domenę z polskimi znakami narodowymi

    To raczej zły pomysł, nie? Standard, to domeny bez polskich znaków.

  • 5. Data: 2011-12-02 13:14:53
    Od: "Izaak Goldstein" <i...@n...tk>

    Dnia 01-12-2011 o 13:26:42 Fantom <s...@p...onet.pl.skasujto>
    napisał(a):

> [...]
    > Ktora moge kupic najtaniej ?
    >
    > Fantom
    > ps. Ewentualnie z dwuczlonowej to chyba najtaniej bedzie regionalna ? Np

    A może chcesz za darmo ?

    Usługę takową oferuje:

    http://www.dot.tk/

    Sam z tych domen korzystam, jedynym warunkiem jest odnotowanie minimum 25
    wejść w okresie 90 dni, w przeciwnym wypadku domena wraca do puli wolnych
    domen.

    --
    Izaak Goldstein

  • 6. Data: 2011-12-02 13:23:47
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 2 grudnia 14:14, Izaak Goldstein pisze:

    > A może chcesz za darmo ?
    >
    > Usługę takową oferuje:
    >
    > http://www.dot.tk/
    >
    > Sam z tych domen korzystam

    A utrzymanie po roku ile kosztuje?

  • 7. Data: 2011-12-03 08:11:51
    Od: "Izaak Goldstein" <i...@n...tk>

    Dnia 02-12-2011 o 14:23:47 Piotr M <x...@x...xx> napisał(a):

    > A utrzymanie po roku ile kosztuje?

    Wciąż tyle samo. Nic.

    http://www.dot.tk/en/policies.html

    --
    Izaak

  • 8. Data: 2011-12-03 15:38:33
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 3 grudnia 09:11, Izaak Goldstein pisze:

    > Wciąż tyle samo. Nic.
    >
    > http://www.dot.tk/en/policies.html

    A hostingować można gdzie się chce?

    BTW.
    A dlaczego w ogóle istnieje ktoś kto to wszystko robi i się tym zajmuje
    i właściwie dlaczego jest to darmowe?

  • 9. Data: 2011-12-03 15:55:18
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2011-12-03 16:38, Piotr M pisze:
    > A dlaczego w ogóle istnieje ktoś kto to wszystko robi i się tym zajmuje
    > i właściwie dlaczego jest to darmowe?

    Bo nie każdy potrzebuje pieniądze do grania na opcjach.

  • 10. Data: 2011-12-05 09:36:48
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

> [...]
    > Ktora moge kupic najtaniej ?
    >
    > Fantom
    > ps. Ewentualnie z dwuczlonowej to chyba najtaniej bedzie regionalna ? Np

    Szukam domen 'pewnych'. Takich co za 10 lat beda istniec. Czyli nie naleza
    do jakis firm komercyjnych ktore kiedys albo padna, lub przestana swiadczy
    usluge itp.

    Fantom