  • 1. Data: 2011-11-23 10:35:24
    Temat: Flash wielojęzykowy?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Czy ktoś z Was ma doświadczenie z Flash CS5 i wie w jaki sposób ładować do
    niego wersję językową tekstów? Póki co potrafię robić to ręcznie poprzez
    ustawienie domyślnej wersji językowej i ustawienie tablicy tłumaczeń
    tekstowych. Jednakże chciałbym aby Flash sam dostosowywał się do danej
    wersji. Dajmy na to, że we FlashVars mogę mu przekazać o jaką wesję mi
    chodzi ale co dalej?

    Póki co widziałem tylko możliwość kopiowania ręcznego tych tekstów za
    pomocą Locale.addDelayedInstance(). To chore rozwiazanie bo na bieżąco
    musiałbym dopisywać jaki string do jakiego pola kopiować. Sprawa się
    komplikuje gdy pola tworzone są dymanicznie (np. poprzez obj=new
    MojaKlasa()).