    Newsgroups: pl.comp.www
    From: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>
    Subject: Re: co to jest?
    Date: 29 Nov 2011 17:29:27 GMT

    Dnia 29.11.2011 crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> napisał/a:

    > najlepsze jest to:
    >
    > Czas użycia systemu
    > Czas użycia systemu jest parametrem usługi serwera. Jest to suma czasu
    > procesora użytego przez
    > wszystkie elementy usługi serwera takie jak: aplikacje WWW, bazy danych,
    > poczta. Parametr ten
    > wynosi aż 2 000 000 sekund w trakcie trwania okresu abonamentowego
    >
    > wychodzi 46 sekund na minutę - dość dziwny parametr - ciekawe co on
    > oznacza w praktyce ... tj. za co mogą klienta wyrzucić z serwera ...

    Bo to nie jest normalna sytuacja jak walisz 100% cpu nonstop. Albo masz
    za mało zasobów (coś źle napisane), albo wymaga większej maszyny bo się
    nie wyrabia. Typowo jest to przypadek pierwszy. Gdy maszyna jest virtualna
    ma wpływ to pewiem wpływ na inne wirtualki i pewnie chodzi o ochronę
    przed taką sytuacją.