  • 1. Data: 2003-02-12 07:22:18
    Temat: co to dzisiaj bylo z TPSA ?
    Od: "Talen" <t...@w...one.pl>

    Czy widzieliscie co sie dzisiaj dzialo z TPSA ?!
    Nagle nie mam internetu, pozniej lacze sie przez IP 80.50.222.xx
    (do dzisiejszego wieczoru byl inny kolejny adres na trasie z mojego
    komputera).
    I wyskakuje w.... gdansku ! choc mieszkam pod krakowem i tam jestem
    podlaczony.
    Pozniej grzecznie z gdanska wracam sobie do krakowa (tutaj jest serwer
    docelowy moich testow). Co to bylo ?

    T.

  • 2. Data: 2003-02-13 07:07:39
    Temat: Re: co to dzisiaj bylo z TPSA ?
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    "Talen" <t...@w...one.pl> wrote in

> [...]
    > podlaczony.
    > Pozniej grzecznie z gdanska wracam sobie do krakowa (tutaj jest serwer

    WorldWide3dmark03 downloading

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
    http://kiti.pulse.pdi.net/qv30 :P

  • 3. Data: 2003-02-13 07:09:16
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@w...pl.WYTNIJ>

    Talen wrote:
    [...]
    > Pozniej grzecznie z gdanska wracam sobie do krakowa (tutaj jest serwer
    > docelowy moich testow). Co to bylo ?

    [...]
    nic nie bylo, tepsa byla i jest, standard. nie mow ze nie przywykles.
    pewnie wymieniaja: kable/routery/modemy/pracownikow i dlatego tak jest
    od 'x' lat

  • 4. Data: 2003-02-13 07:09:55
    Od: "Wojciech Wielogorski" <r...@e...pl>

    "Talen" <t...@w...one.pl> wrote in message
> [...]
    > podlaczony.
    > Pozniej grzecznie z gdanska wracam sobie do krakowa (tutaj jest serwer
    pewnie awaria :/ o dynamicznym routingu kolega slyszal? trzeba sie cieszyc
    ze jest, bo w ogole cos dziala... SD, na pl.internet.komunikaty jest
    informacja z wczoraj o niesprawnosci routera szkieletowego w krakowie.

    pzdr

  • 5. Data: 2003-02-13 20:39:11
    Od: Paweł Świrek <d...@a...w.sig.pl>

    On czw 13. luty 2003 08:09 Wojciech Wielogorski wrote:

    > pewnie awaria :/ o dynamicznym routingu kolega slyszal? trzeba sie cieszyc
    > ze jest, bo w ogole cos dziala... SD, na pl.internet.komunikaty jest
    > informacja z wczoraj o niesprawnosci routera szkieletowego w krakowie.

    Trochę dziwna ta "niesprawność" była, bo nie działało tylko WWW, ale przez
    ftp dało się wysyłać/ściągać pliki no i Gadu-gadu działało.

    --
    Paweł Świrek, KING_CRIM on IRC, ICQ: 138677500
    mailto:p...@p...pl http://www.psresources.boo.pl/ +48607332755

  • 6. Data: 2003-02-14 07:05:46
    Od: Wojciech Ścigała <u...@s...wojtus.net>

    13-02-2003 20:39, Paweł Świrek:

    > Trochę dziwna ta "niesprawność" była, bo nie działało tylko WWW, ale przez
    > ftp dało się wysyłać/ściągać pliki no i Gadu-gadu działało.
    Wyłącz proxy. ;>

    --
    Wojtuś.net __|__
    FidoNet: 2:484/47 `--------o--------'

  • 7. Data: 2003-02-14 07:06:19
    Od: "Talen" <t...@w...one.pl>

    > Trochę dziwna ta "niesprawność" była, bo nie działało tylko WWW, ale przez
    > ftp dało się wysyłać/ściągać pliki no i Gadu-gadu działało.
    U mnie nic nie dzialalo, ale od tamtego 'wypadku' moja trasa jest zupelnie
    inna niz przedtem, pewnie cos zmienili... ech... nevermind. Kiedy wysyalem
    posta nic nie bylo na komunikatach, moglem poczekac... oki... wazne ze
    dziala. Dzieki za odpowiedzi.

    T.

  • 8. Data: 2003-02-15 17:23:29
    Od: Paweł Świrek <d...@a...w.sig.pl>

    On pią 14. luty 2003 08:05 Wojciech Ścigała wrote:

    > 13-02-2003 20:39, Paweł Świrek:

    > Wyłącz proxy. ;>

    Akurat proxy było wyłączone (zawsze jest wyłączone). Więc to nie było to.

  • 9. Data: 2003-02-18 07:03:12
    Od: "Krzysztof Zmorzyński" <z...@b...pl>

    > Trochę dziwna ta "niesprawność" była, bo nie działało tylko WWW, ale przez
    > ftp dało się wysyłać/ściągać pliki no i Gadu-gadu działało.

    no właśnie, ja nadaję z warszawskiego sdi i też mam problemy z paroma
    stronami (onet, google, prv...)
    wie ktoś coś może więcej na ten temat?