  • 1. Data: 2003-02-12 07:21:51
    Temat: Moderator polipa...
    Od: t...@w...pdi.net

    Czy moderator polipa w przypadku odrzucenia offtopicznego posta informuje
    autora o odrzuceniu czy tez post ginie w nicosci bez sladu? :-)

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 2. Data: 2003-02-12 09:20:14
    Temat: Re: Moderator polipa...
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    t...@w...pdi.net wrote:

    > Czy moderator polipa w przypadku odrzucenia offtopicznego posta informuje
    > autora o odrzuceniu czy tez post ginie w nicosci bez sladu? :-)

    Ja nie informuję.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-02-12 20:07:02
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    t...@w...pdi.net wrote:
    > Czy moderator polipa w przypadku odrzucenia offtopicznego posta informuje
    > autora o odrzuceniu czy tez post ginie w nicosci bez sladu? :-)

    Nie informuję, ale post nie ginie. Leży sobie w archiwum.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 4. Data: 2003-02-13 20:38:28
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    t...@w...pdi.net wrote in news:b2c22d$327$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Czy moderator polipa w przypadku odrzucenia offtopicznego posta
    > informuje autora o odrzuceniu czy tez post ginie w nicosci bez sladu?
    > :-)

    Kiedys wysylalem dlugi post na inna grupe i jakims cudem (z koniecznosci
    uzywalem wtedy czytnika Mac'owego) przyczepil sie pl.internet.polip :-)
    P.K. odpisal wowczas, ze nie pusci.

    Ale to raczej nie regula, sam moderuje subskrybcje uzytkownikow w jednej
    liscie mailowej i nie chce mi sie odpisywac czemu kogos nie dodalem.
    Moge za to odrzucic usera i wtedy dostaje on powiadomienie ...robie to
    jednak rzadko, wiec uzytkownicy leza sobie w wiecznej poczekalni. Byc
    moze programy do moderacji NG dzialaja podobnie.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 5. Data: 2003-02-14 07:06:10
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote:
    > Kiedys wysylalem dlugi post na inna grupe i jakims cudem (z koniecznosci
    > uzywalem wtedy czytnika Mac'owego) przyczepil sie pl.internet.polip :-)
    > P.K. odpisal wowczas, ze nie pusci.

    A, tak. Bo ewidentnie się pomyliłeś, a dodanie grupy moderowanej
    do listy grup powoduje, że artykuł nie ukaże się na innych dopóki
    nie zostanie przemoderowany.

  • 6. Data: 2003-03-16 20:54:22
    Od: "Daktik" <d...@r...pl>

    A dlaczego moderator odrzuca czesc postow?
    Wyslalem 2 razy, wydaje mi sie na temat i wezlowaty.
    Nie wiem, dlaczego sie nie ukazaly..
    Pozdr
    Michal

  • 7. Data: 2003-03-16 22:31:28
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Daktik <d...@r...pl> wrote:

    > Wyslalem 2 razy, wydaje mi sie na temat i wezlowaty.
    > Nie wiem, dlaczego sie nie ukazaly..

    Bo to nie jest grupa o telefonach.

    --
    Przemysław Maciuszko