  • 21. Data: 2012-04-17 12:39:47
    Temat: Re: co powinna spółdzielnia
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 17 Apr 2012 12:38:15 +0200, Robert_J napisał(a):

    > Bił na pewno nie będzie, ale zauważ że ludzie jednak chętnie
    > obejrzą coś ciekawszego niż TVP1, 2, Info tudzież Polsat i
    > TVN :-))). Natomiast klient zupełnie niewymagający, czyli
    > taki któremu wystarczają wieczorne Wiadomości i niczego
    > innego mu nie trzeba, raczej nie leży w kręgu zainteresowań
    > operatora.

    I to wszystko w socjalnym za 7 zł? Serio? Gdzie taka szczodra kablówka?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 22. Data: 2012-04-17 13:18:28
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > I to wszystko w socjalnym za 7 zł? Serio? Gdzie taka
    > szczodra kablówka?

    Nie wiem jak jest w innych rejonach, ale ja swoim klientom
    za 5 zł daję TVP1, TVP2, TVP Info, TV Polonia, TV Kultura,
    Polsat, Polsat 2, TVN, TV 4, Puls, Tele 5 i dwa kanały
    niemieckie. Dużo? Mało? Nie wiem, tak ustaliliśmy.
    Ale masz rację, większość sieci daje zdecydowanie mniej za
    większą kasę. Pisałem wcześniej o ekstremalnym przypadku MM
    za 9,90 i czterech programach :-).

  • 23. Data: 2012-04-17 13:29:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 17 Apr 2012 13:18:28 +0200, Robert_J napisał(a):

    > Nie wiem jak jest w innych rejonach, ale ja swoim klientom
    > za 5 zł daję TVP1, TVP2, TVP Info, TV Polonia, TV Kultura,

    czyli MUX3 bez TVP Historia

    > Polsat, Polsat 2, TVN, TV 4, Puls, Tele 5 i dwa kanały

    czyli MUX2 z Polsatem 2 zamiast TVN7 i niemieckimi zamiast Polsat Sport
    News

    > niemieckie. Dużo? Mało? Nie wiem, tak ustaliliśmy.

    Jak dla mnie mało. Po pierwsze - nie wypełniasz ustawowych warunków, więc
    ta oferta nie może być zastępnikiem AZART.

    I jako takie nie jest specjalnie warte tych 5 zl bo nie oferujesz nawet
    tego, co jest dostępne za darmo. W szczególności w temacie MUX2, odkąd na
    głównym TVN dominują programy dla przygłupów wysyłających sms za 9 zł plus
    VAT, a większość filmów wylądowało w TVN7

  • 24. Data: 2012-04-17 13:57:20
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Niewiele wiesz o temacie jak widać :-). Kablówki nie podpisują ze
    > spółdzielniami żadnych umów

    guzik prawda :)
    w mojej spoldzielni sa dwie kablowki, obydwie maja umowy ze spoldzielnia w
    zakresie kabli
    dodatkowo jedna ma umowe na dostarczanie pakietu socjalnego, ktory obsluguje
    (zalacza, wylacza, fakturuje spoldzielni), a spoldzielnia dorzuca oplate do
    czynszu

  • 25. Data: 2012-04-17 16:35:03
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Jak dla mnie mało.

    Pokaż mi sieć która daje więcej w pakiecie socjalnym :-).

    > Po pierwsze - nie wypełniasz ustawowych warunków

    Możesz łaskawie przytoczyć których?

    > ta oferta nie może być zastępnikiem AZART.

    I nie musi być :-). Pokaż przepis który mówi inaczej.

    > I jako takie nie jest specjalnie warte tych 5 zl

    Oczywiście że nie jest warte, ja też tak sądzę. Tyle że Ty
    uważasz te 5 zł za opłatę za kanały, a tak naprawdę są to
    koszty utrzymania infrastruktury. Każdy lokator na osiedlu
    może bez problemu założyć sobie antenę (z wielu budynków
    widać bezpośrednio nadajnik), a jednak się do tego nie
    kwapią.

    > bo nie oferujesz nawet
    > tego, co jest dostępne za darmo.

    A muszę? Żadna znana mi sieć tego nie oferuje w pakiecie
    socjalnym. Ustawa mówi, że te kanały muszą być w sieci, ale
    nie precyzują w jakim pakiecie :-).

    A kiedy tam było inaczej? ;-))))

  • 26. Data: 2012-04-17 16:37:36
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > guzik prawda :)
    > w mojej spoldzielni sa dwie kablowki, obydwie maja umowy
    > ze spoldzielnia w zakresie kabli

    Wyjaśniłem wcześniej co miałem na myśli, mój błąd. Chodziło
    mi o umowy na wyłączność :-). Ja też mam umowę ze
    spółdzielnią, w której ta zezwala mi na budowanie instalacji
    na jej zasobach. Ale nigdzie nie jest napisane że tylko ja
    mam do tego prawo :-).

  • 27. Data: 2012-04-17 16:53:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 17 Apr 2012 16:35:03 +0200, Robert_J napisał(a):

    > Możesz łaskawie przytoczyć których?

    art 43 ustawy o rtv

    > I nie musi być :-). Pokaż przepis który mówi inaczej.

    Musi być, jeżeli dostęp do kablówki jest zastępstwem AZARTu, którego to
    obecność jest podstawą odmowy montażu własnych anten. Ten wątek jest o tym.
    Skoro nie jest, to po co w ogóle się wtrącasz?
    Jakaś internetowa odmiana parcia na szkło?

    > A muszę? Żadna znana mi sieć tego nie oferuje w pakiecie
    > socjalnym. Ustawa mówi, że te kanały muszą być w sieci, ale
    > nie precyzują w jakim pakiecie :-).

    tak, musisz - patrz wyżej.

    Nieznajomość podstawowych przepisów jest dosyć żenująca u kogoś kto
    prowadzi taką działałność gospodarczą.

  • 28. Data: 2012-04-17 17:34:48
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > art 43 ustawy o rtv

    Najpierw go dobrze przeczytaj, a następnie pokaż w którym
    miejscu jest napisane że operator ma retransmitować kanały
    dost`epne naziemnie w najtańszym pakiecie.

    > Musi być, jeżeli dostęp do kablówki jest zastępstwem
    > AZARTu,

    Nadal nie podajesz przepisu, który to nakazuje :-).

    > ...którego to
    > obecność jest podstawą odmowy montażu własnych anten.

    Podstawowym powodem odmowy montażu anten jest estetyka
    budynków. Wystarczy popatrzeć na co trzeci blok, w którym na
    takie montaże zezwolono...

    > tak, musisz - patrz wyżej.

    Patrzę i niestety, ale nie widzę :-).

    > Nieznajomość podstawowych przepisów jest dosyć żenująca u
    > kogoś kto
    > prowadzi taką działałność gospodarczą.

    Możesz przybliżyć mi jakich to podstawowych przepisów nie
    znam? Póki co to Ty wykazujesz się nieumiejętnością ich
    rozumienia. Cały czas twierdzisz że TVK ma obowiązek
    puszczania wszystkich kanałów naziemnych w najtańszym
    pakiecie :-). Usiłujesz mi wmówić że przepisem jest to, co
    Tobie się wydaje...

  • 29. Data: 2012-04-17 17:42:11
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

> [...]
    > wątek jest o tym.
    > Skoro nie jest, to po co w ogóle się wtrącasz?
    > Jakaś internetowa odmiana parcia na szkło?

    A tak żeby być w temacie:
    spółdzielnia nie ma obowiązku dostarczania we własnym
    zakresie sygnału TV, mimo tego że Ty uważasz inaczej. Jeśli
    w zasobach danej spółdzielni działa jakikolwiek operator TVK
    to lokator ma możliwość korzystania z jego usług, tyle w
    temacie. Natomiast to, czy oferta operatora jest jest
    satysfakcjonująca czy nie to już zupełnie inna sprawa :-).
    Zgadzam się z Tobą że bezwzględny zakaz montażu własnych
    anten to przegięcie. Wystarczy określić jakieś warunki tego
    montażu i byłoby po sprawie.
    Jak dla mnie EOT ;-))

  • 30. Data: 2012-04-17 17:54:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 17 Apr 2012 17:34:48 +0200, Robert_J napisał(a):

    > Nadal nie podajesz przepisu, który to nakazuje :-).

    Przepis? Potrzebujesz przepisu, żeby porównać co daje ci odbiór z własnej
    anteny telewizji naziemnej, a co daje najtańszy pakiet kablówki który
    wskazuje spółdzielnia jako zastepstwo tej anteny?

    > rozumienia. Cały czas twierdzisz że TVK ma obowiązek
    > puszczania wszystkich kanałów naziemnych w najtańszym
    > pakiecie :-). Usiłujesz mi wmówić że przepisem jest to, co
    > Tobie się wydaje...

    Nie ma. Ale wtedy nie może być wskazana jako zastępstwo własnej anteny lub
    anteny zbiorczej.