    From: "Robert_J" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: co powinna spółdzielnia
    Date: Tue, 17 Apr 2012 17:34:48 +0200
    <1...@l...institute.com> <jmgj3o$f9a$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@l...institute.com> <jmh55p$mhe$1@inews.gazeta.pl>
    <yfnl6mw2u9hg$.dlg@lepper.institute.com> <jmh910$5de$1@inews.gazeta.pl>
    <nh7pimnxhzf5$.dlg@lepper.institute.com> <jmhd7s$fqp$1@inews.gazeta.pl>
    <r...@l...institute.com> <jmjbua$5i8$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@l...institute.com> <jmjh6r$jcj$1@inews.gazeta.pl>
    <r...@l...institute.com> <jmjji7$pre$1@inews.gazeta.pl>
    <ifs4lb5rjtf4$.dlg@lepper.institute.com> <jmjv2q$so7$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@l...institute.com>

    > art 43 ustawy o rtv

    Najpierw go dobrze przeczytaj, a następnie pokaż w którym
    miejscu jest napisane że operator ma retransmitować kanały
    dost`epne naziemnie w najtańszym pakiecie.

    > Musi być, jeżeli dostęp do kablówki jest zastępstwem
    > AZARTu,

    Nadal nie podajesz przepisu, który to nakazuje :-).

    > ...którego to
    > obecność jest podstawą odmowy montażu własnych anten.

    Podstawowym powodem odmowy montażu anten jest estetyka
    budynków. Wystarczy popatrzeć na co trzeci blok, w którym na
    takie montaże zezwolono...

    > tak, musisz - patrz wyżej.

    Patrzę i niestety, ale nie widzę :-).

    > Nieznajomość podstawowych przepisów jest dosyć żenująca u
    > kogoś kto
    > prowadzi taką działałność gospodarczą.

    Możesz przybliżyć mi jakich to podstawowych przepisów nie
    znam? Póki co to Ty wykazujesz się nieumiejętnością ich
    rozumienia. Cały czas twierdzisz że TVK ma obowiązek
    puszczania wszystkich kanałów naziemnych w najtańszym
    pakiecie :-). Usiłujesz mi wmówić że przepisem jest to, co
    Tobie się wydaje...