  • 21. Data: 2014-10-02 10:08:39
    Temat: Re: co na zimę
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-10-02 o 09:26, Marcin Kiciński pisze:
> [...]
    tyle, ze ja bliżej 50-tki jestem niż 40-tki. Może to jest nie w jakim
    wieku się zaczeło, tylko w którym roku to było. Teraz obecnie dużo
    trudniej zacząć coś od zera i coś-tam zrobić. Ludziom ogólnie nie chce
    się pracować tak, jak jeszcze 15 lat temu. W końcu komuna się skończyła,
    mamy supermarkety i teraz to wszyscy stawiają wymagania. Co nowsze
    pokolenie przychodzi to jakoś mniej pracowite, a bardziej roszczeniowe.

  • 22. Data: 2014-10-02 10:25:20
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-09-23 o 21:55, megrimsES pisze:
    > Do tego jeszcze koszt zakupu opon
    > zimowych w odpowiednich rozmiarach z homologacją N1
    > to chyba takie S6 będzie tańsze :D
    O cholera! Kryzys jakiś?? Wojna?? :->

    Maciek

  • 23. Data: 2014-10-03 13:53:33
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-27 20:17, megrimsES pisze:

    > nie widział mojego filmu z amg w roli głównej. nowy czy co?

    Nie widziałem. A o co chodzi - ten AMG to Syrena 104L zwana potocznie
    skarpetą?

  • 24. Data: 2014-10-03 22:48:32
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-10-03 o 13:53, Trybun pisze:

    > Nie widziałem. A o co chodzi - ten AMG to Syrena 104L zwana potocznie
    > skarpetą?
    tak
    http://www.youtube.com/watch?v=COAdNk3H0Ck

  • 25. Data: 2014-10-03 22:52:40
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-09-23 22:19, megrimsES pisze:

    > Od 14 roku życia programować. Potem gdzieś po drodze poświęcić
    > dzieciństwo własnych dzieci i 2 małżeństwa na rzecz pracy po
    > 18h na dobę.
    >
    > Z dzisiejszej perspektywy - nie warto.

    Piniendze szczęścia nie dają, co?

  • 26. Data: 2014-10-03 23:14:23
    Temat: Re: co na zimę [OT]
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-10-03 o 22:52, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Piniendze szczęścia nie dają, co?
    wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma.

    Co do Piniendzy:

    Gdyby nie pieniądze, to mojego syna Adama
    z neuroblastomą byśmy nie uratowali.
    Neuroblastoma to główna przyczyna zgonów
    u dzieci z nowotworami.

    16 jego kolegów i koleżanek we wieku od
    2 do 6 lat zmarło przez ostanie 2 lata.
    To były dzieci, które ja albo żona znaliśmy.
    Znaliśmy ich matki i pamiętam ten strach.
    Swój też strach pamiętam te 2 lata temu, jak
    lekarze trumnę kazali kupować.

    I jak jesteś przeciętnie sytuowany, to na wyleczenie
    dziecka z poważnej choroby jak rak nie masz praktycznie
    szans. Żadnych.

    Tu np. syn kolegi:
    https://www.facebook.com/Bartek.Hadynski?fref=ts

    Albo inne:
    https://www.facebook.com/joanna.karska.71?fref=nf
    https://www.facebook.com/IwoSobolewski

    I takich dzieciaków są setki w Polsce.
    70 rocznie przybywa.

    I oczywiście. Pieniendze szczęścia nie dają,
    ale jak system jest chory i państwo nie pomoże
    nic chuja, to jak masz kasę, to możesz więcej.

    Możesz przeprowadzić badania w Niemczech tak po prostu.
    Możesz przeprowadzić konsultacje w USA.
    Wysyłasz mail'a, puszczasz przelew, wysyłasz dokumentacje
    i próbki. I już.

    Co do piniędzy, to punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

  • 27. Data: 2014-10-04 08:55:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrimsES" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Możesz przeprowadzić konsultacje w USA.
    > Wysyłasz mail'a, puszczasz przelew, wysyłasz dokumentacje

    No ale co, to te badania i konsultacje go wyleczyły?
    Czy pozwoliły wg tych zaleceń podjąć właściwą terapię polskim lekarzom,
    którzy wcześniej chcieli leczyć inaczej?

  • 28. Data: 2014-10-04 11:43:04
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-03 22:48, megrimsES pisze:

    > tak
    > http://www.youtube.com/watch?v=COAdNk3H0Ck

    Skąd przekonanie że mamy tu do czynienia z czymś tuningowanym przez AMG?

  • 29. Data: 2014-10-04 13:13:02
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-10-04 o 08:55, Cavallino pisze:

> [...]
    > Czy pozwoliły wg tych zaleceń podjąć właściwą terapię polskim lekarzom,
    > którzy wcześniej chcieli leczyć inaczej?
    Badania przecież nie leczą, ale pomagają prawidłowo leczyć.

  • 30. Data: 2014-10-04 13:13:54
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-10-04 o 11:43, Trybun pisze:

    > Skąd przekonanie że mamy tu do czynienia z czymś tuningowanym przez AMG?
    głąb
    http://www.expressilustrowany.pl/artykul/846577,zder
    zenie-dwoch-mercedesow-na-ul-broniewskiego-zdjecia,i
    d,t.html?cookie=1