  • Data: 2010-03-31 11:32:58
    Temat: Re: co na miasto?
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31.03.2010 KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał/a:

    > W ogole nie przejezdzam z kanionu do kanionu jak auta stoja.
    > Bo jak miedzy autami jest przerwa mniejsza niz 2 metry (a zazwyczaj jest
    > mniejsza) to sie nie zmieszcze.

    Tak jest, ale ;-) ja też nie skaczę z kanionu w kanion, często się nie
    opłaca, bo sytuacja zmienną jest i a nuż mnie ktoś zaraz puści.

    > W Kwackerze moglem sie wepchac prawie w poprzek, metr wystarczal.
    >
    > Poza tym jak kombinujesz przeciskanie sie przy 5 na godzine i wiesz ze
    > za chwile ogranicznik moze Ci zatrzymac kierownice to na wszelki wypadek
    > opuszczasz nogi i wygladasz w korku jak nieporadna p..pa.

    Ale tak obie na raz ;-)

    > A wizerunek traci sie raz :-)

    No pewnie tak, ale ;-) "wali mnie to".

    > roznice w szerokosci - 0, roznice w rozstawie kol - 10 mm.

    A promień skrętu ten sam? Masz może amortyzator, da się tym 8 zrobić?

    > A dla mnie przeglad pola, planownaie i mozliwosc wykonania planu - czyli
    > zwrotnosc.

    Zaplanuj coś tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=XEuj36hg8Q0
    Wszyscy jadą na Toruńskiej, Jagielońskiej, Wisłostradzie, jest szeroko,
    szybko i tylko czasem trzeba kogoś ominąć, ale nie wszędzie się nimi da
    dojechać. Wiele ulic jest wąskich, i tutaj szerokość robi różnicę a
    skakanie z pasa na pas nic nie da.

    > Ale ja chuja sie znam, jezdze po miescie dopiero 10 lat.

    Ja za to tylko tak sobie teoretyzuję, zaśmiecając internet.

    --
    kakmaratgmaildotcom