  • Data: 2010-03-31 10:36:52
    Temat: Re: co na miasto?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    kakmar pisze:

    > No mają i co z tego, ile razy dziennie skręcasz z kierownicą na
    > ograniczniku. Po za tym są z reguły węższe a to ma decydujące znaczenie
    > bo częściej się jeszcze da przejechać.

    W ogole nie przejezdzam z kanionu do kanionu jak auta stoja.
    Bo jak miedzy autami jest przerwa mniejsza niz 2 metry (a zazwyczaj jest
    mniejsza) to sie nie zmieszcze.

    W Kwackerze moglem sie wepchac prawie w poprzek, metr wystarczal.

    Poza tym jak kombinujesz przeciskanie sie przy 5 na godzine i wiesz ze
    za chwile ogranicznik moze Ci zatrzymac kierownice to na wszelki wypadek
    opuszczasz nogi i wygladasz w korku jak nieporadna p..pa.

    A wizerunek traci sie raz :-)

    > Po za tym ja pisałem o 600, a Ty masz litra,
    > ;-)

    roznice w szerokosci - 0, roznice w rozstawie kol - 10 mm.

    > i ciemną szypke w kasku.

    Ale to nie znaczy ze wciskam ciemnote.

    > Ale jeszcze raz:
    > W zakorkowanym mieście, ostatecznie decydują determinacja i umiejętności
    > kierownika, w tej kolejności.

    A dla mnie przeglad pola, planownaie i mozliwosc wykonania planu - czyli
    zwrotnosc.

    Ale ja chuja sie znam, jezdze po miescie dopiero 10 lat.

    KJ