eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyco mi mogą zrobić jak kupie auto z Francji i nie zarejestuje ? › Re: co mi mogą zrobić jak kupie auto z Francji i nie zarejestuje ?
  • Data: 2011-08-21 10:54:04
    Temat: Re: co mi mogą zrobić jak kupie auto z Francji i nie zarejestuje ?
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.08.2011 23:18, Adam 'Adak' Kępiński pisze:
    > Rozwiń proszę.
    > Sam gdy kupowałem samochód miałem francuskie tablice i OC z Liberty
    > Direct na 30 dni właśnie do francuskich tablic.
    > Czy było ono nieważne?
    >
    > [inna sprawa, że chyba ani kilometra nie przejechałem w tym stanie, ale
    > sprzedający - i owszem]

    Ja jezdzilem kilka miesiecy na amerykanskich tablicach i polskim OC
    granicznym. Tylko ze to bylo moje auto, wszystkie dokumenty tez mialem
    tamte i mam amerykanski paszport. Slyszalem pogloski, ze jak nie jestes
    obywatelem to nie mozesz takich numerow odstawiac. Mimo wszystko
    bardziej sie oplacalo przerejstrowac, bo OC graniczne kosztowalo za
    miesiac tyle, co polskie za rok. Oczywiscie odpadaja koszty z
    fotoradarow, ale jeszcze mi sie zdjecie nie zdazylo nigdy...