eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyco mi mogą zrobić jak kupie auto z Francji i nie zarejestuje ? › Re: co mi mogą zrobić jak kupie aut o z Francji i nie zarejestuje ?
  • Data: 2011-08-21 00:53:22
    Temat: Re: co mi mogą zrobić jak kupie aut o z Francji i nie zarejestuje ?
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jestes genialny, jutro kupuje francuza ;)

    > --

    > venioo

    > GG:198909

    doklej sobie znaczek że głuchy jesteś. pewno w dużym mieście jest z jedna
    sekretarka w Policji co trochę zna francuski. Już widzę oczami wyobraźni jak
    znajdują takiego co migowy francuski tam zna. Niedawno byłem wieziony przez
    znajomego co mieszka a Anglii. Oczywiście na rondzie wjechał pod prąd i się
    nadział na niebieskich. Auto na angielskich numerach. Podszedł facet w tyrolsko
    blaszanym kapelusiku i wrzeszczy. Wszyscy wiedzą że jak się nie zna jakiegoś
    krzywego języka to wystarczy bardzo głośno gadać i tamten zrozumie. Ja jestem z
    policji, jak by widać nie było, papiren byte, DOKUMENTY, Ty faren pod prąd. No
    żesz ku jego mać. Jak by jakiś anglik przez przypadek znał polski to by w
    życiu nie zrozumiał o co chodzi. Dostał polski dowód osobisty i się uspokoił.
    Potem miał problem natury logicznej. Bo tamten ma meldunek w Polsce ale mu
    powiedział że mieszka w Anglii. Tamten nie mógł wystawić mandatu jak
    obcokrajowcowi tylko kredytowy. A wiadomo było że nie zapłaci. Konsultował się
    przez radio i mu kazali odpuścić i pouczyć.