eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyco mi mogą zrobić jak kupie auto z Francji i nie zarejestuje ? › Re: co mi mogą zrobić jak kupie aut o z Francji i nie zarejestuje ?
  • Data: 2011-08-20 23:38:36
    Temat: Re: co mi mogą zrobić jak kupie aut o z Francji i nie zarejestuje ?
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,

    > Pomysł mam taki:

    > kupić auto "do przerejestrowania" sprowadzone z Francji

    > Tylko tam jakieś głupie opłaty są bo silnik 3.5 litra

    > a ja wole nie mieć na to kasy, wiem że jak kupiłem w Polsce

    > to mogę nie przerejestrowywać latami a czy mogę jeździć

    > na francuskich blachach (obywatelstwo jak na razie tylko Polskie) ?

    > OC i przeglądu nie mam zamiaru robić, no chyba że mi coś odbije

    > to OC kupie ale to się chyba da na Francuskie (ew czy przez neta

    > we Francji kupie) ?

    > Pozdrawiam!

> [...]

    Już\ Ci napisali że sporo może kosztować. To może pojechać po całości. Mając
    wzór polisy wydrukować sobie swoją. Pieczątkę z przeglądem do dowodu też sobie
    można na francuski wzór zamówić. Mało prawdopodobne żeby przeciętny niebieski
    był ekspertem od francuskich ubezpieczeń i przeglądów. Czy francuziki czasami
    nie mają na tablicach jakiś danych o przeglądach czy dacie rejestracji? Bo wtedy
    sprawa by się trochę komplikowała. Niebiescy nie są zbyt skorzy do rozmów z
    obcokrajowcami, bo raczej na migi mogą to robić. Jeszcze po francusku. Jak się
    samemu nie podłożyć to do końca życia można by tak jeździć.