  • Data: 2009-01-24 22:50:39
    Temat: Re: co kupić żeby robić zdjęcia w nocy zwierzętom bez lampy
    Od: "Jan Kowal" <j...@n...ma.poczty.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kolega" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:glalag$br4$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > czy można kupic aparat mający coś na kształt promiennika podczerwieni, aby
    > im nie byskać w oczy a robić jakieś fajne foty?
    > w stodole na sianie powyżej karmika i próbuje focić ale bez sprzętu i
    > chyba
    > promienników podczerwieni to nie wyjdzie .

    Reasumując to co padło już tu na grupie: fotografie będą monochromatyczne,
    ponieważ IR jest inaczej pochłaniane/odbijane niż światło widzialne będziesz
    mieć przekłamania "barwne", które Ci się niespodobają. Weż dowolną kamerę
    Sony (przykładowo) lub pożycz (może ktoś ma) jak wygląda świat oświetlony
    przez IR. Nadaje się w sam raz do rozpoznania czy przyszła sarna dzik czy
    wilk ale wartości artystycznych ponad określenie "patrz co przychodzi mi pod
    płot" nie będzie.