  • 1. Data: 2011-06-14 12:53:16
    Temat: co jest tansze od orange?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    znajomy ma orange (nie abonament, ale zwykly pre-paid) i ma, przy jego
    wyborze taryfy, tak (ztcw...):

    1.
    29 gr/min rozmowy z innymi sieciami (zdaje sie,że bez playa)

    2.
    jesli doladuje 25zl/mies, ma mozliwosc dzwonienia przez miesiac bez
    doladowania (az skoncza sie pieniadze oczywiscie);
    mniejsze doladowania sa chyba wazne tylko przez dwa dni, wiec spokoj
    zapewnia to doladowanie za 25zl

    3,
    wybor na miesiac za cene sms=6zł trzech "zaprzyjaznionych" numerow (w
    orange, lub stacjonarne) i b.tanie rozmowy z nimi, chyba po 3 gr/min

    Czy jest jakas korzystniejsza siec w PL, np. tylko w sprawie ceny za 1 min
    rozmowy do innych komorek [pewnie oprocz playa] i stacjonarnych?
    (w gre wchodzi tylko pre-paid, nie abonament)

  • 2. Data: 2011-06-14 13:18:48
    Temat: Re: co jest tansze od orange?
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > znajomy ma orange (nie abonament, ale zwykly pre-paid) i ma, przy jego

    uwarzaj na Play

    Ania - konsultanka

  • 3. Data: 2011-06-14 13:24:00
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > uwarzaj na Play
    > Ania - konsultanka

    uwarzamy na jkolinę

  • 4. Data: 2011-06-14 14:10:11
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik ania napisał:

    > uwarzaj na Play

    ale rze co? :)

    a ja wlasnie Palya mam do dzwonienia do Orange. W sumie kosztuje mnie
    tyle samo co jak mialem orange, ale mam to czego nie dawal orange,
    jakies dodatki na stacjonarne, do wszystkich sieci, internet za darmola
    (na tyle ile ja uzywam).

    No i co najwazniejsze, w srodku miasta MAM WRESZCIE ZASIEG!

  • 5. Data: 2011-06-14 14:19:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "1634Racine" <1...@R...pl> wrote in message
    > 3,
    > wybor na miesiac za cene sms=6zł trzech "zaprzyjaznionych" numerow (w
    > orange, lub stacjonarne) i b.tanie rozmowy z nimi, chyba po 3 gr/min

    A kto wie co to za oferta? Jakieś szczegóły?

  • 6. Data: 2011-06-14 15:11:36
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-06-14 15:18, ania pisze:

    > uwarzaj na Play
    >
    > Ania - konsultanka

    ty óworzej bo ci leci z dyfra

  • 7. Data: 2011-06-14 16:42:30
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > ale rze co? :)

    po pirwsze pisz po Polsku. Pod drugie napisałam by zwrócić uwage na Playa bo
    wychodzi najtaniej

    Ania - studentka

  • 8. Data: 2011-06-14 16:48:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 14 Jun 2011 18:42:30 +0200, ania napisał(a):

    > po pirwsze pisz po Polsku. Pod drugie napisałam by zwrócić uwage na Playa bo
    > wychodzi najtaniej

    Kolina, ić stont..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 9. Data: 2011-06-14 18:18:07
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    1634Racine pisze:
    > znajomy ma orange (nie abonament, ale zwykly pre-paid) i ma, przy jego
    > wyborze taryfy, tak (ztcw...):
    > 29 gr/min rozmowy z innymi sieciami (zdaje sie,że bez playa)
    kupując tańsze doładowania, moze obniżyć koszt o parę groszy.
    Korzystając z pakietów może znacznie tzn 10gr. obniżyć koszt rozmów w
    sieci i na stacjonarne.

    Wszystkie wielkie sieci będą trzymać sie owych 29 groszy, i promować
    rozmowy wewnatrz sieci i na stacjonarne. przy conajmniej 25zł na
    miesiąc, mozna zacząć "schodzić" z owych 29 groszy, do ok 21... ale
    uwaga! Jak dzwoni sie poza swoją siec, warto przejść do mBanku, bo tam
    jest nieustająca promocja chyba z 19 grosikami. w playu również mamy
    pakiety "potrajające" doładowanie, z tym ze przepadają po 30 dniach.

    Zaptyaj do jakich sieci najczęściej dzwoni. Tam trzeba kupić kartę sim.
    jak do wszystkich - to mbank albo play

    ToMasz

  • 10. Data: 2011-06-14 18:56:39
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > pakiety "potrajające" doładowanie, z tym ze przepadają po 30 dniach.

    nie przpandajo jeśli znów doładujesz bo sie przedłużają

    Ania - chętna