  • Data: 2012-07-23 21:41:38
    Temat: Re: co jest najfajniejszego w programowaniu?
    Od: " fir ( tr00sch00l )" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > poczucie humoru jest subiektywna sprawą, jako zart ten tekst jest
    > mz troche przymulastym jesli potraktowac powazniej to jest lepiej
    > - a moje pytanie jest naprawde dobre uwazam

    pewnego rodzaju poczucie jakosci jest fajne i to sie wiaze z jego
    wytwarzaniem (typu 'moja architektura jest spręzysta niczym topór' ;-)
    z kolei ciezkim pytaniem jest _co jest w(czystym, trueschoolowym)
    programowaniu najbardziej beznadziejne_ :u :>

    --
    po polsku, a nie po rusku,
    i bez scenariusza jak Leaders of The New School