  • Data: 2012-07-31 08:41:01
    Temat: Re: co jest najfajniejsze w programowaniu
    Od: "gr fr (fir)" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    M.M. <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Samo w sobie kodzenie nie jest zbyt fajne. Raczej to jest katorżnicza
    > robota. Dupa boli od siedzenia, a gdy wstaję od kompa po 14h klepania to nie
    > widzę wyraźnie dalej niż na 2-3 metry i nie poznaję sąsiadów. Efekty pracy
    > są fajne - ale nie napiszę jakie, bo to nie na temat o jaki zapytałeś.

    dla mnie programowanie jest jednak fajne, choc to pytanie nie jest takie
    latwe, ogolnie moge zauwazyc ze dla mnie fajne sa przynajmniej te dwa
    przypadki

    - udoskonalanie (poprawianie na rozny sposob)
    - orientowanie sie (gdy sie pisze trzeba sie zorientowac jak
    to zrobic - tez moze byc przyjemne i ciekawe)