  • 51. Data: 2011-05-08 18:09:06
    Temat: Re: co jest do kurwy nędzy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 08 May 2011 14:16:30 +0200, Stachu Gdansk wrote:

    >Też mnie to zastanowiło. Być może chłopak wpadł w młodym wieku, ale
    >jakoś wydaje mi się że mocno kręcił - co do wieku, swoich kobiet :)

    Cygan, tzn Rom ? I dlatego nie chca z nim policjanci zadzierac ?

    Ale moze on wcale nie jest szkodowy :-)

    J.

  • 52. Data: 2011-05-08 18:32:13
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    >A jakby poszedl do szpitala na NFZ, to mozliwe, ze do konca zycia musialby
    >jezdzic automatem ;)

    Szczególnie jakby poszedł do szpitala w Grójcu ;)

  • 53. Data: 2011-05-08 22:32:02
    Od: Dyzurny Informatyk Kraju <a...@g...pl>

    W dniu 07-05-2011 12:10, kogutek pisze:
    > Oglądam Pirata w TVN Turbo. Nieprawidłowe wyprzedzanie, nie zatrzymanie się do
    > kontroli, ucieczka pod prąd, przekroczenie prędkości chgw o ile, ucieczka na
    > piechotę, na koniec brak prawa jazdy. Pytają sprawcę na komendzie ile ma
    > dzieci. Trójkę, Ile zarabia-1300. Dostaje 1000 mandatu i wychodzi. Jak to syn
    > ksiedza albo komendanta to nie musieli puszczać w TV żeby wkurwiać takich co
    > za brak gaśnicy zapłacili stówkę.

    a jakby mial prawko to by je dodakowo stracil, a i mandat bylby wiekszy
    bo by sie wykroczenia zsumowaly. wniosek plynacy z polskiego prawa:
    warto jezdzic bez prawka. oczywiscie nie pochwalam 'takiego' jezdzenia.

  • 54. Data: 2011-05-08 22:39:50
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Dyzurny Informatyk Kraju" <a...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:iq6uk3$crg$1@inews.gazeta.pl...

    > a jakby mial prawko to by je dodakowo stracil, a i mandat bylby wiekszy bo
    > by sie wykroczenia zsumowaly. wniosek plynacy z polskiego prawa: warto
    > jezdzic bez prawka. oczywiscie nie pochwalam 'takiego' jezdzenia.

    jest jeszcze dość płynne "stwarzania zagrożenia w ruchu lądowym"
    Ostatnio media doniosły, ze taki zarzut postawiono (a przynajmniej miano
    postawić) kierowcy tira, który nie opuścił wywrotki i pizgnął w wiadukt.

    Wg mnie ten dupek z Uwaga pirat śmiało kwalifikował sie do sądu, a tak
    będzie se dylał dalej po ulicach.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 55. Data: 2011-05-08 22:42:14
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-07 20:24, kogutek pisze:

    > trafisz `na mózgojebowym serialu laskę z nie tej ziemi, na dodatek z gołymi
    > cyckami. To ci ręka zadrży pzred zmianą kanału i se dupkę pooglądasz.

    Ej, daj spokój, zazwyczaj nie mam siły pilota dźwignąć ;) , tak
    nawalonym :)

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 56. Data: 2011-05-09 01:37:44
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-05-07 12:10, kogutek pisze:
> [...]
    > ksiedza albo komendanta to nie musieli puszczać w TV żeby wkurwiać takich co

    a ja tak sobie właśnie to oglądam i uwierzyć nie mogę.
    gość podczas zatrzymania twierdzi, ze ma 21 (bynajmniej tak usłyszałem)
    i 3 dzieci (najstarsza 9lat)??? - to jakiś żart

    albo tekst, że auto jego z jego domu,
    później dziewczyny, a później ex...
    dziwię się, że tak gościa puścili od reki...

    pozdrawiam
    gadacz

  • 57. Data: 2011-05-09 03:14:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin megrims

    > Strzelec + obserwator + Barrett M82A1. 4 takie zestawy w każdym rogu
    > stadionu gdzieś na górze i pierwszy kibol, co założy chustę na twarz i
    > zacznie wyrywać fotele zarabia kulkę. Skończyły by się problemy z
    > kibolami. Jakoś w chinach i rosji nie ma problemów z kibolami.

    A nie lepiej po prostu laserem z orbity?

  • 58. Data: 2011-05-09 08:57:05
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "gadacz" <g...@o...pl>

    > dziwię się, że tak gościa puścili od reki...

    TV po to jest by się dziwić :-)

  • 59. Data: 2011-05-09 09:40:40
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > poodba mi sie Angielskie prawo
    > tam podchodza z glowa i tyle
    > do paki na kilka msc posiedzi zasmakuje czarnej kawy i chleba
    > to zrozumie + kara pieniezna gratis

    Ja bym wolał polskie
    Do roboty 1/2 roku rozgarniania piachu przy budowie
    autostrady (expresówki).

  • 60. Data: 2011-05-09 12:43:41
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl>

    > Ja bym wolał polskie
    > Do roboty 1/2 roku rozgarniania piachu przy budowie
    > autostrady (expresówki).

    Ktoś musiałby go pilnować by nie okazało się, że nam znowu autostrada nie
    wyszła