  • 41. Data: 2011-05-08 08:34:28
    Temat: Re: co jest do kurwy nędzy
    Od: Janusz45 <j...@w...pl>

    W dniu 08.05.2011 00:13, cbnet pisze:
    > Albo nieudacznik, albo kłamca.
    > 1300 to zarabiają panie w markecie.

    Odpowiedź nasuwa się sama. Skoro jest to cwaniak...
    Jan

  • 42. Data: 2011-05-08 08:57:02
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    > A zwyczajnie: "Co pan powie". Ewentualnie "Co pan powie panie Kowalski"
    > Czyli tak jak to się ogólnie przyjęło, do zupełne obcego człowieka.

    Kiedys na "panie marcinie" w moja strone, zauwazylem grzecznie, ze az
    tak blisko sie nie znamy, ale zapraszam na niedzielnego grila, to sie
    poznamy lepiej, kto wiem, moze nawet po imieniu sobie bedziemy mowili, i
    WYSTARCZY forma "prosze pana", lub "panie M.". Koles sie zasmial, i
    zapytal ponownie: I co jak mam z panem zrobic prosze pana".
    Na to ja mu grzecznie: "to, co prawo przewiduje, PROSZE PANA, nie
    wyobrazam sobie ZADNEGO INNEGO wyjscia."
    Usmiechnal sie, i cos tam mruknal.. "zebysmy tylko takich klientow
    mieli...". Nie pamietam jak sie skonczylo, ale bardzo lagodnie.
    ("niebezpieczne miejsce", miejscowosc Ciązeń, zabudowany w szczerym
    polu, dobry kilometr do JAKICHKOLWIEK zabudowan).

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 43. Data: 2011-05-08 09:42:20
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-05-07 22:45, Marek Dyjor pisze:

    > powinni mu odebrać prawo jazdy za niebezpieczną jazdę...

    On NIE MIAŁ prawa jazdy.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 44. Data: 2011-05-08 10:27:56
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Zastanawia mnei tylko jedno... On ma 21 lat, a starsza córka 9.... czy ja
    > potrafię liczyc czy on zrobił sobie dziecko jak miał 12 lat :) Nawet jak
    > pasierbica to druga 5, czyli 16-latek... Jak widać odpowiedzialność idzie
    > dalej, jeżdżenie bez prawka, to może tak przy okazji kogoś zabije i potem
    > będzie dopiero sie zastanawiał?

    Ale gość kłamał w każdym zdaniu, wił się jak piskorz i łgał. Założę się, że
    nie ma żadnych dzieci, zarabia o wiele więcej (np. na dilerce) i śmieje się
    do rozpuku z głupoty gliniarzy. A gliniarzom prawdopodobnie nie chciało się
    wypisywac papierów do sądu, albo poza kamerą dowiedzieli się, że delikwent
    to siostrzeniec prokuratora.
    Szopka po jednej i po drugiej stronie. Szkoda tylko, że skurwiel stwarzający
    realne zagrożenie, ścigany przez kretynów w radiowozie, również
    stwarzających zagrożenie, uszedł bezkarnie - za nasze podatki.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 45. Data: 2011-05-08 13:36:19
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Nie no tu się zgadzam, powinien być zapakowany na 48h, wtedy by zmiękł.

  • 46. Data: 2011-05-08 14:16:30
    Od: Stachu Gdansk <s...@g...com>

    W dniu 2011-05-08 00:32, Nex@pl pisze:

    > Hm, rozumiem rozgoryczenie, ale patrząc z punktu widzenia tych dzieci to
    > chyba jednak lepszy taki mandat, jestem nie wiele starszy ale myślę, że
    > dotarło do młodego co narobił, albo niezły aktor był...

    Ja też jestem niewiele starszy, i nie kumam jednego - czy ten pajac
    naprawdę jest takim gnojkiem który nigdy nie doczeka momentu, kiedy
    będzie mógł normalnie funkcjonować w społeczeństwie (na przykład
    normalnie jeździć samochodem), czy ściemniał (grał).

    > Mnie to nauczyło, choć nie miałem takich ekscesów jak ten na filmie :)
    > No ale ludzie różni są, różnych wrażeń potrzebują...

    Ja, jako jeżdżący od niedawna kierowca jeszcze nigdy nie miałem kontroli
    nawet, ale nie potrafię zrozumieć, dlaczego (teoretycznie) dorosły
    człowiek organizuje akcję rodem z amerykańskiego filmu licząc chyba na
    to, że jest królem szos i zwieje policji.

    > Zastanawia mnei tylko jedno... On ma 21 lat, a starsza córka 9.

    Też mnie to zastanowiło. Być może chłopak wpadł w młodym wieku, ale
    jakoś wydaje mi się że mocno kręcił - co do wieku, swoich kobiet :)

    > A swoją drogą to troche boli, jak się chce OC kupic w takim wieku...
    > Może powinny byc badania psychologiczne robione i wtedy jakaś zniżka dla
    > bardziej zrównoważonych ? :D

    Wiesz, można z przymrużeniem oka traktować to co napisałeś, ale to nie
    takie głupie :) Wiek nie zawsze jest wyznacznikiem odpowiedzialności za
    to, co się wyprawia (na przykład na drodze). Można być 20latkiem, który
    jeździ spokojnie a przede wszystkim ma pokorę przed swoim autem i tym,
    co dzieje się na drodze, a można być 50-latkiem, który będzie swoje
    frustracje i chamstwo wyładowywał na drodze, trąbiąc, wyprzedzając na
    trzeciego i ucząc wszystkich jak mają jechać.

    OC jest wyliczane z jakichś tam opartych na statystce algorytmów. Wg
    mnie ten mechanizm działa na niekorzyść ludzi, którzy zachowują się
    normalnie, a płacą zwyżki za oszołomów w rodzaju tego pokazanego w Uwaga
    Pirat.Smutne to, szczególnie w momencie płacenia składki ;)

    Pozdrawiam,
    Stachu

  • 47. Data: 2011-05-08 15:11:27
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

    W dniu 2011-05-07 13:10, kogutek pisze:

    > piechotę, na koniec brak prawa jazdy. Pytają sprawcę na komendzie ile ma
    > dzieci. Trójkę, Ile zarabia-1300. Dostaje 1000 mandatu i wychodzi. Jak to syn

    Ciekawe czy popełniając wykroczenia i stwarzając zagrożenie, narażając
    życie innych osób brał pod uwagę swoje zarobki i sytuację rodzinną ?
    Po jaką cholerę to jest brane pod uwagę ?
    Za takie coś max-a i po zabawie.

  • 48. Data: 2011-05-08 15:40:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Grejon wrote:

    > On NIE MIAŁ prawa jazdy.

    no to powinien raczej trafić do sądu a nie zostac ukarany grzywną.

  • 49. Data: 2011-05-08 17:51:19
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-05-08 14:16, Stachu Gdansk pisze:

> [...]
    > normalnie, a płacą zwyżki za oszołomów w rodzaju tego pokazanego w Uwaga
    > Pirat.Smutne to, szczególnie w momencie płacenia składki ;)

    Dokładnie o to mi chodzi. Nie wiem, tłumacze sobie to tak, że po prostu
    młody frycowe zapłacić musi :) HDI ostatnio podniosły kwoty bazowe, za
    głupie 1.5 benzynowe podstawa wynosi prawie 1700zł, no bez zniżek 60% to
    przecież przekracza wartość niejednego auta :D

    I tak się kombinuje, żeby chociaż z tych zwyżek wyjść, czas chyba kupic
    malucha i zacząć płacić frycowe.

  • 50. Data: 2011-05-08 17:53:49
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 08 May 2011 16:11:27 +0300, MMS wrote:

    >Ciekawe czy popełniając wykroczenia i stwarzając zagrożenie, narażając
    >życie innych osób brał pod uwagę swoje zarobki i sytuację rodzinną ?
    >Po jaką cholerę to jest brane pod uwagę ?
    >Za takie coś max-a i po zabawie.

    1000 to akurat max.

    Poza tym pamietaj o wzorze skandynawskim. Jezeli ma docenic wage
    stwarzanego zagrozenia, to jednemy trzeba dop* taka kare, ktora
    drugiego pchnie do samobojstwa :-)

    J.