  • 31. Data: 2011-05-07 20:42:09
    Temat: Re: co jest do kurwy nędzy
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > Naprawdę nie chcę Cię ani nikogo obrazić, ale oglądając "dalej" pirata w
    > tvn - pokazujesz jak tępym jesteś hujem. Wiesz, taka telenowela dla
    > gospodyń domowych z PJ kat B.
    >
    > Ja po kilku odcinkach dostałem alergii na ten program i go nie oglądam
    > po to by się bez powodu nie wkurwiać :)

    Ja nie oglądam już TVN Turbo - tam nie ma czego oglądać. Czasem na BBC
    oglądam Top Gear ;)

    Pozdrawiam !

  • 32. Data: 2011-05-07 20:55:04
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > E tam. Strzelać do kierowców to nie. Też się kiedyś nie zatrzymałem
    > do kontroli. Dogonili. Zapytali dlaczego się nie zatrzymałem.
    > Odpowiedziałem "coś mnie popierdoliło". Uśmiali się, spisali
    > papiery i puścili. Fakt: miałem 20 lat mniej. Ale adrenalina?
    > Bezcenne.

    Zapierniczales 175 po zabudowanym?
    Pod prad na rondzie?
    Uciekales na piechote?

    Pewnie nie...

    > Strzelec + obserwator + Barrett M82A1. 4 takie zestawy w każdym
    > rogu stadionu gdzieś na górze i pierwszy kibol, co założy chustę
    > na twarz i zacznie wyrywać fotele zarabia kulkę.
    > Skończyły by się problemy z kibolami. Jakoś w chinach i rosji
    > nie ma problemów z kibolami.

    Tak jest! I amunicje przeciwpancerną, bo jeszcze 12,7x99 sobie nie
    poradzi ;-)

    [ale ogólnie tu jestem na "za"]

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 33. Data: 2011-05-07 21:13:44
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-07 20:55, Adam 'Adak' Kępiński pisze:

    > Zapierniczales 175 po zabudowanym?
    > Pod prad na rondzie?
    > Uciekales na piechote?
    >
    > Pewnie nie...
    Pod CMP się nie zatrzymałem w Tuszynie doszli :D

    > Tak jest! I amunicje przeciwpancerną, bo jeszcze 12,7x99 sobie nie
    > poradzi ;-)
    >
    > [ale ogólnie tu jestem na "za"]

    Trochę to faszystowskie, ale demokracja, prawa człowieka, BHP,
    i ochrona środowiska tu nie pomoże.

  • 34. Data: 2011-05-07 22:45:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    megrims wrote:

    > Dla przykładu powinni go zastrzelić.

    powinni mu odebrać prawo jazdy za niebezpieczną jazdę...

    jeszcze sie powinni zastanowić nad wnioskiem do sądu rodzinnego o
    ograniczenie praw rodzicielskich.

  • 35. Data: 2011-05-07 23:34:48
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Dla przykładu powinni go zastrzelić.

    a kto ma utrzymywac ZUS
    jeszcze pogrzebowy mu wyplacic, ocipiales?

    poodba mi sie Angielskie prawo
    tam podchodza z glowa i tyle
    do paki na kilka msc posiedzi zasmakuje czarnej kawy i chleba
    to zrozumie + kara pieniezna gratis

  • 36. Data: 2011-05-08 00:01:55
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Ireneusz Brycki" <i...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:iq35ut$7bv$1@inews.gazeta.pl...

    > faktycznie przegięcie. Po 3000 nauczyłby się trochę pokory.
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

    Czyli co, jezeli ktos wykona podobne wykroczenie to sie moze powolac np
    na ten przypadek i wyklucac o wielkosc mandatu ?

    PZDr
    Adam

  • 37. Data: 2011-05-08 00:10:35
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-07 20:30, kogutek pisze:

    > pomyliłeś automat z autobusem.

    do obslugi automatu jedna noga wystarczy, no chyba ze mialby niefart i
    trafil na trzezwego ;) lekarza, to wtedy faktycznie - autobus lub
    karawan od razu (miejsce leżące) ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 38. Data: 2011-05-08 00:13:38
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Albo nieudacznik, albo kłamca.
    1300 to zarabiają panie w markecie.

    Sorry.

    --
    CB

  • 39. Data: 2011-05-08 00:15:45
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-07 20:01, megrims pisze:

> [...]
    > Odpowiedziałem "coś mnie popierdoliło". Uśmiali się, spisali
    > papiery i puścili. Fakt: miałem 20 lat mniej. Ale adrenalina?

    Tez sie kiedys nie zatrzymalem jak mi machali z samochodu latarką. W
    srodku nocy na srodku mostu chcieli zebym sie zatrzymal...
    ...zjechalem na najblizszym wolnym miejscu za mostem (i rondem) a
    policjant z tekstem:
    "- dlaczego pan sie nie zatrzymuje na moj sygnal? -bo na moscie nie
    wolno i byloby to niebezpieczne."
    W nagrode przetrzepali mi caly samochod, bagaznik, najchetniej to by
    jeszcze w gacie zajrzeli. Do tego wszystko z idiotycznymi komentarzami
    "-a co pan tu ma? -narzedzia. -narzedzia? a po co panu narzedzia? -bo to
    stary samochod i czasem sie psuje. -ahaaaa..."

    --
    venioo
    GG:198909

  • 40. Data: 2011-05-08 00:32:21
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

> [...]
    > ksiedza albo komendanta to nie musieli puszczać w TV żeby wkurwiać takich co

    Hm, rozumiem rozgoryczenie, ale patrząc z punktu widzenia tych dzieci to
    chyba jednak lepszy taki mandat, jestem nie wiele starszy ale myślę, że
    dotarło do młodego co narobił, albo niezły aktor był... Miałem podobną
    sytuację kiedyś i żebym nie skłamał jak powiem, że w tym samym wieku :)
    To był mój pierwszy mandat i póki co jedyny za prędkość, jak musiałem
    zahamować przed policjantem z ponad stówy po mieście to od razu
    odechciało mi sie jeździć autem przez następny tydzień :) Jak
    ochłonałem, zapłaciłem co nieco... to po mieście więcej jak 50-60 nie
    jeżdżę, mowa o ograniczeniu 50, jak jest 70 czy 80 to zwykle nie
    przekraczam więcej jak jakieś 5km/h.

    Mnie to nauczyło, choć nie miałem takich ekscesów jak ten na filmie :)
    No ale ludzie różni są, różnych wrażeń potrzebują...

    Zastanawia mnei tylko jedno... On ma 21 lat, a starsza córka 9.... czy
    ja potrafię liczyc czy on zrobił sobie dziecko jak miał 12 lat :) Nawet
    jak pasierbica to druga 5, czyli 16-latek... Jak widać odpowiedzialność
    idzie dalej, jeżdżenie bez prawka, to może tak przy okazji kogoś zabije
    i potem będzie dopiero sie zastanawiał?

    Rower by sobie kupił i też by dojeżdżał do pracy.

    A swoją drogą to troche boli, jak się chce OC kupic w takim wieku...
    Może powinny byc badania psychologiczne robione i wtedy jakaś zniżka dla
    bardziej zrównoważonych ? :D