    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: co jeśli nie panda?
    Date: Mon, 5 Apr 2010 18:09:29 +0200

    Użytkownik "nowy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:hpc2c7$b3b$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Jak zwykle wszelcy domorośli doradcy radzą "kupić audi lub folcfagena" i
    > może słusznie ale nie za 15 tys.

    domorosły rodak. Interesujące :D

    > Wiem, że nawet za kwotę 15 tys. można kupić coś większego ale chce tym
    > pojeździć jak najdłużej więc zakup np. dziesięcioletniego golfa lub
    > kilkunastoletniego passata nie wchodzi w rachubę.

    Są jeszcze corsy, fabie, Fiesty, Peugeoty 106, 206, 307 i cała masa aut... a
    nie tylko Panda.

    > Jestem realistą, zakładając, że kupię coś sprowadzonego z klasycznym na
    > polskim rynku przebiegiem 180 tys to faktycznie będzie miało tego
    > przebiegu 2 lub 3 x więcej, będzie najprawdopodobniej zabite po
    > przejściach i reanimowane przez handlarzy

    bardzo mocno przesadzasz. Wg tej teorii wszytskie auta jeżdzące w PL to
    złomy (wiec wg tej teorii tylko Twoja nowozakupiona Panda będzie w
    superstanie)
    ps. musze Cie zmartwić - samochód to samochód i nawet krajowa Panda moze
    miec cofnięty licznik oraz być złożona w garażu u pana Kazia, wiec te Twoje
    kryteria poszukiwania są co najmniej do bani.

    > a poza tym zakładając, że chcę użytkować co najmniej 6-7 lat to po tym
    > okresie to już jest pojazd 20 letni w który w trakcie eksploatacji trzeba
    > będzie sporo włożyć a ja potrzebuję czegoś do jazdy a nie do wystawania u
    > mechanika.

    To szukaj samochodu w dobrym stanie, a nie krajowej Pandy, ktora po 6-7
    latach eksploatacji moze wyglądac gorzej niż dziesięcioletni (teraz) Golf (i
    żeby nie bylo - nie namawiam Cie ani na Golfa, ani Passata, a jedynie
    zwracam uwage, ze ta wymarzona Panda moze być większą wtopą niż auto
    przywiezione z zagranicy przez przeciętnego handlarza)

    > co jeszcze brać po uwgę przy założeniu, że ma to być pojazd, którym da się
    > pojeździć jak najdłużej bez remontów i większych wydatków serwisowych.

    nie koncentruj sie na tym *co* kupić, a na tym *z kim* kupować i *jak*
    kupować.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE