  • 11. Data: 2011-12-06 23:38:58
    Temat: Re: co dają operatorzy za przejście do ich sieci
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-06 21:46, ToMasz pisze:

    > O ile się nie myle to nie ma takiej możliwości albo szybko jej nie
    > będzie. Gdyby było tak kolorowo to teoretycznie kupisz starter za 5zł, w
    > orange, przejdziesz do Palya i masz 60zł na wydatki typu płatne smsy? Za
    > fajnie by było. Niemniej jednak 60minut na miesiąc do wszystkich to się
    > da wytargować.

    To ja mam starter Orange One za 5 zł (doładowania dają tylko na 5 dni!)
    i chciałabym z tym starterem do Play'a. Można?
    Tylko ten simlock nieszczęsny Orange mi siedzi w telefonach :-(

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 12. Data: 2011-12-07 08:59:44
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Animka nabazgrał(a):

    > Tylko ten simlock nieszczęsny Orange mi siedzi w telefonach :-(

    Idziesz do Orange, bulisz 72zł i nie masz simlocka ...

  • 13. Data: 2011-12-07 09:45:11
    Od: "spider.pl" <s...@n...pl>

    W dniu 07-12-2011 00:35, Animka pisze:
    <ciach>

    > To ta Mova chyba najlepsza. Tak się składa, że mam zablokowane 3
    > telefony simlockiem Orange i nie mogę znaleźć w sieci odpowiedniego
    > programu. Ściagnęłam Omnibus, ale nic nie pasowało do SE 520i oraz W
    > 580i. Operatorzy mieli zdejmować za darmo i jak się okazało nadal
    > stosują lichwę. W Play-u chcą za tą przysługę bodajże 60 zł. to niech
    > się wypchają.
    >
    > animka

    Nie wiem jak jest w tym momencie ale 3 lata temu jak brałem telefon w
    play na abonament to simlocka zdjęli mi za friko. Zdaje się, że w
    T-Mobile też już nie zakładają.

  • 14. Data: 2011-12-07 09:50:00
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    spider.pl nabazgrał(a):

> [...]
    > na abonament to simlocka zdjęli mi za friko. Zdaje się, że w T-Mobile też

    Bo powinni za free ale orange ma to w dupie i bierze za to 72 zł brutto do
    tego ładuje ten swój badziewny soft ...

  • 15. Data: 2011-12-07 14:38:50
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 7 12 2011 0:35, Animka pisze:

> [...]
    > 580i. Operatorzy mieli zdejmować za darmo i jak się okazało nadal
    > stosują lichwę. W Play-u chcą za tą przysługę bodajże 60 zł. to niech

    Play ma Ci zdjąć simlocka Orange za friko?

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 16. Data: 2011-12-07 17:14:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-07 10:45, spider.pl pisze:
    > Nie wiem jak jest w tym momencie ale 3 lata temu jak brałem telefon w
    > play na abonament to simlocka zdjęli mi za friko. Zdaje się, że w
    > T-Mobile też już nie zakładają.

    Czyli jak starszy telefon (z poprzedniej umowy) byś zaniósł, to już
    simlocka by nie zdjęli :-(

    animka

  • 17. Data: 2011-12-07 17:15:25
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-07 09:59, Chris pisze:
    > Animka nabazgrał(a):

    > Idziesz do Orange, bulisz 72zł i nie masz simlocka ...

    Drogo. Chciałabym to sama zrobić.

    animka

  • 18. Data: 2011-12-07 17:16:35
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-07 15:38, ALEX pisze:

    > Play ma Ci zdjąć simlocka Orange za friko?

    A Orange zdejmie mi simlocka Orange za friko?

    animka

  • 19. Data: 2011-12-07 17:43:59
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 07-12-2011 o 18:14:49 Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > animka

    Czy mogłabyś wreszcie skrócić swoją sygnaturkę, piękna kobieto?

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta.
    Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je dokończyć na tuzin sposobów."

  • 20. Data: 2011-12-07 18:14:35
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-07 18:43, Piotr M pisze:

    > Czy mogłabyś wreszcie skrócić swoją sygnaturkę, piękna kobieto?

    Nie mogę, bo to nie moja myśl/wypowiedź.
    Mogę ją natomiast usunąć, ale szkoda, bo jest bardzo "na czasie".

    animka