  • Data: 2010-12-14 09:36:01
    Temat: Re: co 4-7 pajac ma halogeny ??
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *Ktostam* w wiadomości news:4d072414$0$21001$65785112@news.neostrada.pl
    napisał(a):
    > zły dzień?
    > nie, chyba złe wspomnienia eksperymentów na własnym ciele
    > Kolego Gilu idź ochłoń bo smarkaczem na kilometr ciągnie.
    > Chyba się starzeję. Bo o ile w mowie jestem w stanie dużo przełknąć to
    > słowo pisane kłuje mi oczy.

    Szkoda że odniosłeś się tylko do tego, a tak się składa że SP jako niemal
    jedyny ma doświadczenie w jeździe we mgle, nie mgiełce przy której rodzaj
    włączonych świateł wiele nie zmienia, a prawdziwej mgle. W trudnych
    warunkach jak ktoś ma włączone światła mijania to albo warunki nie są trudne
    i przeciwmgłowe tylko odrobinke poprawia sytuacje, albo kierowcy zależy by
    widzieć białą ściane przed maską.

    Ale żeby to zrozumieć trzeba choć raz w życiu jechać w prawdziwej mgle,
    czego większość w tym wątku nie doświadczyła.

    Pozdr