    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: cienki drucik do poprawek na PCB
    Date: Fri, 30 Sep 2011 11:24:33 +0100

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Hello AlexY,
    [..]

    > Aspiryna ma jeden składnik aktywny - kwas acetylosalicylowy.

    Może być, żaden ze mnie chemik, dostałem cynk że "masa tabletkowa" ale
    nie weryfikowałem więc nie powielam.

    > Kiedyś próbowałem i poza mnóstwem smrodu nic nie osiągnąłem.

    Użyłem tej metody dwukrotnie
    1. do polutowania urwanego kabelka słuchawek (masa mikrusich drucików
    każdy emaliowany), bez tabletki nie szło nawet jak skrobałem nożykiem.
    2. jak nawijałem silnik BLDC drutem .25mm2 i nie było bezpiecznego
    podejścia nożykiem.

    > Naprawdę kupno drutu lutowalnego jest najprostsze.

    To już raczej zależy od konkretnej sytuacji, najlepsze tak, ale jak
    terminy gonią a składniki są pod ręką...

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html