-
Data: 2014-12-05 19:25:40
Temat: Re: ciekawy problem z mapowaniem kulki
Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> - teraz trzeba by sie zastaniowic jakby dzialal sampling
>
wydaje mi sie ze w tej nieparzystej wersji
dzialalby z grubsza okay
problem jest jednak ciag;e taki ze i tutaj mozna by czasem trafić ze wspolrzedną
miedzy piksele - wtedy poniewaz kulka jest symetryczna a wybieranie pikseli jest
ukierunkowane np na zawsze lewy w gore - wystapily by bledy i kulkabybyla
niesymetrycznie snieksztalcona - lepiej bybylo przyblizac np zawsze do srodka lob
zawsze na zewnatrz to zachowywaloby ksztalt
- ale ciezsze (jesli nie ciezkie, do zakodowania - moze jednak wystarczy uzyc tylko
floor a math.h -pozniej zobacze
inan kwestia dla ilu skalowań dla dyskretnych srednic 1,2,3... takie cos by wystapilo
(nie chce mi sie liczyc),
chyba jednak nei dla za wielu
widac jednak jak taki niby prosty problem ma zakamarków
daej nalezyaloby przemyslec kwestie tego czy uzywac tez floatowych promieni przy
rysowaniu i czy uzywac floatowych wspolrzednych przy rysowaniu (i czy
uwzgledniac je w tym mapowaniu - to jeszcze nie jest antyaliasing
(dalej jest kwestia antyaliasingu brzegowego,
antyaliasking wiaze sie jednak ze swoistymi problemami
1) niejasna dla mnie kwestia jak dodawac kolory
2) obnizenie wydajnoci na ustalenie wspolczynika f (tego glownego 0. do 1.)
3) straszna kwestia nielinearnej luminancji
4) kwestia wyraznie zwiekszonego storage
na trzymanie klatki (filmu)
5) kwestia znacznie obnizonej wydajnosci na przekonwertowanie obrazu do wyjsciowego
rgb
(o ile wogole czegos nie ominalem, ale ogolnie nieststy spodziewam sie wyraznego
slowdownu i ew frustrujacych klopotow zwiazanych z tym by naprawde tą gamme zrobic
dobrze i o tyle nie che mis ie za to zabierac - gdyby tak procki bylu z 10 razy
szybsze to co innego)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
- Re: (PDF) Surgical Pathology of Non-neoplastic Gastrointestinal Diseases by Lizhi Zhang
- CfC 28th Ada-Europe Int. Conf. Reliable Software Technologies
- Młodzi programiści i tajna policja
- Ada 2022 Language Reference Manual to be Published by Springer
- Press Release - AEiC 2023, Ada-Europe Reliable Softw. Technol.
- Ada-Europe - AEiC 2023 early registration deadline approaching
- Ada-Europe Int.Conf. Reliable Software Technologies, AEiC 2023
- Ile cykli zajmuje mnożenie liczb 64-bitowych?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=