  • 11. Data: 2011-08-16 07:50:05
    Temat: Re: ciekawostka - darmowy net od Solorza
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2011-08-11 14:36, John Smith pisze:
    > [...], matole, [...]
    > Z wzajemnością...

    > Nie pozdrawiaj, szczególnie automatycznym podpisem, bo od tego chamstwa
    > Ci nie ubędzie.
    > Z poważaniem,
    > K.
    > P.S. Reszty tekstu nie czytałem, nie warto było.

    Typowe - nie czytałeś ale umiesz skomentować. Wracaj lepiej kręcić sobie
    "loda na potęgę"...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 12. Data: 2011-08-16 08:04:11
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2011-08-11 17:52, Przemek pisze:
    > adamschodowy nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    >
    > Ta... darmowy:
    > "zgłosić się po odbiór Karty SIM do Biura Obsługi Klienta, które
    > znajduje się w Warszawie, ul. Lwowska 19 piętro I w terminie wyznaczonym
    > przez Operatora"
    > czyli dla nie mieszkańca wawy jakieś 200zł na początek plus depozyt,
    > jeszcze nie doczytałem jaki :/

    Owszem trzeba wpłacić 55zł, ale jak każdy depozyt to 55zł jest do zwrotu
    po oddaniu karty SIM. Prawdopodobnie chcieli w ten sposób zniechęcić
    osoby nie do końca zdecydowane... ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 13. Data: 2011-08-16 08:26:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Wednesday, August 10, 2011, 9:24:55 PM, you wrote:

    > Poza stolica chwilowo i tak nie dziala.

    Niby dlaczego miałoby nie działać?

    > Ale jak sie rozkreci, to moze dostaniesz w Plusie.

    Liczysz na umowy pomiędzy Aero2 a innymi operatorami?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2011-08-18 00:58:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 10:26:00 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Niby dlaczego miałoby nie działać?

    No fakt, niby zasieg szeroki.

    Innymi nie, ale pomiedzy Plusem to jak najbardziej.
    Wiesz dlaczego ? :-)

    J.

  • 15. Data: 2011-09-03 12:43:30
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 10:04:11 +0200, Mikołaj Tutak napisał(a):

    > Owszem trzeba wpłacić 55zł, ale jak każdy depozyt to 55zł jest do zwrotu
    > po oddaniu karty SIM. Prawdopodobnie chcieli w ten sposób zniechęcić
    > osoby nie do końca zdecydowane... ;)

    Od 1 września depozyt wynosi 20 zł, a koszt dostawy karty SIM do domu -
    7 zł.
    --
    M.
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 16. Data: 2011-09-03 12:58:42
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michal Kawecki napisał:

    > Od 1 września depozyt wynosi 20 zł, a koszt dostawy karty SIM do
    > domu - 7 zł.

    Powyższe dwie kwoty należy wpłacić dwoma przelewami na dwa odrębne
    konta bankowe. To tak na wszelki wypadek, żeby ktoś nie poczuł się
    zbyt mało zniechęcony.

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2011-10-03 20:54:27
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Powyższe dwie kwoty należy wpłacić dwoma przelewami na dwa odrębne
    > konta bankowe. To tak na wszelki wypadek, żeby ktoś nie poczuł się
    > zbyt mało zniechęcony.

    ok wala mi sie po domu modem huwei, 3G. Jak dziala taki darmowy net od wujka
    Solorza?

    Transfer w KB realny? Tak o do sprawdzenia maila albo do nawigacji GPS z live
    dirve! albo podobnymi cudami to jak znalazl!?! Opiszcie swoje odczucia. Bo
    wiadomo ze jak cos darmo to zaraz czlowiek szuka haczykow :)

  • 18. Data: 2011-10-03 23:26:52
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Papkin napisał:

    > ok wala mi sie po domu modem huwei, 3G.

    Niekoniecznie się nada. Nie wszystkie mają wymagane cżestotliwości.
    Też mam huaweia postplayowego, ale mimo braku simlocka, nie łapie
    tego co trzeba.

    > Jak dziala taki darmowy net od wujka Solorza?

    Raczej od cioci Ani.

    > Transfer w KB realny? Tak o do sprawdzenia maila albo do nawigacji
    > GPS z live dirve! albo podobnymi cudami to jak znalazl!?! Opiszcie
    > swoje odczucia.

    Jakoś mi wypełnianie i wysyłanie wniosku idzie jak krew z nosa.
    Może dlatego, że nie mam jeszcze modemu. Prędzej doczekam się łącza
    od wuja Jeffa [Bezosa, z Amazon]. W piątek konkretnie. Oczywiście
    to nie do GPS z live drive i innych cudów, ale liczę na darmowy
    dostęp do poczty z (niemal) całego świata.

    > Bo wiadomo ze jak cos darmo to zaraz czlowiek szuka haczykow :)

    Ale tu haczyków szuka wujek Solorz -- konktetnie takich, jak opisałem
    wyżej. Poza rozłączaniem co godzinę (po cholerę im to?) nie spodziewam
    się innych upierdliwości. Z komercyjnego łącza Polsatu już korzystałem.
    Idzie dobrze. Poza tym, że trzeba za nie płacić, ma taką niedogodniość
    że jest limit iluś GB. A w tym darmowym nie ma.

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2011-10-04 22:26:35
    Od: Robert Zemła <m...@g...com>

    W dniu 03-10-2011 22:54, Papkin pisze:

> [...]
    > live dirve! albo podobnymi cudami to jak znalazl!?! Opiszcie swoje
    > odczucia. Bo wiadomo ze jak cos darmo to zaraz czlowiek szuka haczykow :)

    Mam to cudo od jakiegoś miesiąca. Działa, transfer 256Kb jak najbardziej
    realny. W sumie do poczty i www super sprawa. Jedyne czego można się
    doczepić to zasięg. O ile według mapki takie miasto jak Łódź pokryte
    zasięgiem jest całe to w praktyce bywa różnie. Przydał by się modem z
    zewnętrzną anteną... ale trudno narzekać, w końcu dali za darmo :-)

  • 20. Data: 2011-10-11 12:26:46
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

> [...]
    > jak Łódź pokryte zasięgiem jest całe to w praktyce bywa różnie.
    > Przydał by się modem z zewnętrzną anteną... ale trudno narzekać, w

    Zamowilem, zobaczymy. Ale widze ze modem musze miec nowy :|

    A nie wiesz czy jakis telefon dualsim obsluzy ten internet od dobrego
    wujka/cioci Solorz? Moglbym sprawdzac maile non stop... wolalbym jednak to do
    telefonu zapodać.