  • Data: 2011-10-24 16:04:35
    Temat: Re: ciekawostka
    Od: John Smith <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > byłem dziś w pewnym miejscu w którym oglądałem pewne urządzenie... otóż
    > jest kamerka skierowana na ulicę i komputer... z przejeżdżających
    > samochodów zczytuje tablice rejestracyjne i weryfikuje je z bazą
    > poszukiwanych... fajna sprawa...
    >
    > coś się widać dzieje, jakoś za PiSu nikt tego nie stworzył, szkoda bo
    > widać elity prą nam do EU...

    A co to ma wspólnego z polityką? Konferencje w których uczestniczyłem,
    poruszały temat rozpoznawania obrazów, w tym numerów tablic,
    jeszcze w latach 90'tych. PiS wtedy jeszcze nie istniał, PO też.
    Dokształć się, tylko głupcami się łatwo manipuluje. Z człowiekiem
    inteligentnym idzie już znacznie trudniej.

    > ciekawi mnie jak to działa, jak w całym obrazie znajduje fragment z
    > tablicą rejestracyjną? podobnie ciekawi mnie jak zrobiony jest odczyt
    > kodów kreskowych w biedronce, kasjerka przesuwa towar pod dowolnym kątem
    > na kamerką a ta i tak zawsze "łapie"... jak to jest zrobione? pytam z
    > ciekawości...

    Metod jest wiele, tak jak rozpoznawania obrazów. A temat obecnie niezbyt
    trudny od strony technicznej.
    K.