-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: BartekK <s...@d...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: ciągnik siodłowy 3 osiowy
Date: Tue, 28 May 2013 12:29:33 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 19
Message-ID: <ko21gk$pg2$1@mx1.internetia.pl>
References: <ko1v5f$os4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: drut.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1369737556 26114 77.252.249.9 (28 May 2013 10:39:16 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 28 May 2013 10:39:16 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <ko1v5f$os4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130509 Thunderbird/17.0.6
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493499
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-05-28 11:59, Tomek pisze:
> Witam,
> poza ciagnikami siodłowymi majacymi obie "pełne" osie (podwójny most,
> obie osie napędzane) spotykane są 3 osiowe z
> - tylną osią (czasem podnoszoną) z pojedyńczym ogumieniem do
> zmniejszenia nacisku na oś podczas jazdy z obciązeniem
> - tylną oś napędzajcą, środkową- odciążającą, nienapędzaną.
> Ten drugi przypadek mnie ciekawi odnośnie jego zalet- bo wydaje mi się
> bardziej skomplikowany niż poprzedni, a nie ma dla mnie jakis zalet (a
> moze one są??)
Zaletą jest (formalne) zmniejszenie nacisku na oś, ze względu na
zwiększenie liczby osi. Wiec można wjechać tam, gdzie bez tej 3ciej osi
nie wolno.
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
Następne wpisy z tego wątku
- 28.05.13 13:51 Tomek
- 28.05.13 15:29 masti
- 29.05.13 00:20 Tomasz Pyra
- 31.05.13 20:24 WildS
- 31.05.13 21:00 Tomasz Wójtowicz
- 01.06.13 12:17 J.F.
- 01.06.13 12:47 Tomek
- 01.06.13 15:03 cef
- 01.06.13 15:24 WildS
- 02.06.13 01:42 masti
- 02.06.13 09:30 cef
- 02.06.13 13:26 Tomek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=