  • Data: 2010-06-16 21:41:18
    Temat: Re: chyba znalazlem moj znaczek na allegro
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Jun 2010 20:34:52 +0200, Artur Maśląg wrote:

    >Z jakich niewiadomych? Masz rację - część wydoroślała w pierdlu, ale
    >miejsce zamkniętych jest wypełniane przez kolejną młodzież. Jak mają
    >świadomość, że w tym miejscu lepiej sobie darować, to pójdą gdzie
    >indziej - tam niech się martwią kolejni. Szczegóły sobie daruję,
    >ponieważ podpisuję się imieniem i nazwiskiem i dość już się
    >namartwiłem na okoliczność bezpieczeństwa rodziny - samochód rzecz
    >nabyta, skradziony znaczek to pikuś.

    No coz - poprzednio napisales dosc zdawkowo wiec pozwolilem sobie miec
    watpliwosci. Nadal mam, ale moze i masz dobry powod zeby nie pisac.

    A teraz spojrz w statystyki .. nowe pokolenie do policji trafilo czy
    obywatele zaczeli skuteczniej wspolpracowac z policja ze liczba
    skradzionych samochodow spadla trzykrotnie ?

    .. zaraz .. przeciez to Ty zaczales cos pisac o uczciwosci i odwadze
    Polakow .. coz to takiego wstydliwego ze boisz sie napisac :-)

    >Wątpisz, ponieważ nie miałeś takich problemów? Eeeh. W Polsce to
    >typowe. Brak chęci do współpracy z Policją, ta też średnio jest
    >zainteresowana pyskatymi chamami, dla których ważniejsza jest rysa
    >na samochodzie, niż bezpieczeństwo powrotu z pracy.

    Tylko nie bardzo rozumiem jak to ma pomoc na "Nawet na lusterko z
    'kopa' złamane przyjeżdżają". Bylo lusterko, zwisa i przyjazd nic nie
    pomoze. Chyba ze z psem tropiacym, choc to podobnie iluzotyczne.

    J.