  • Data: 2010-06-16 22:11:00
    Temat: Re: chyba znalazlem moj znaczek na allegro
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-16 21:41, J.F. pisze:
    (...)
    > No coz - poprzednio napisales dosc zdawkowo wiec pozwolilem sobie miec
    > watpliwosci. Nadal mam, ale moze i masz dobry powod zeby nie pisac.

    Tak, mam rodzinę - żonę, dwóch synów. Samochód stojący pod blokiem
    niech sobie spalą.

    > A teraz spojrz w statystyki .. nowe pokolenie do policji trafilo czy
    > obywatele zaczeli skuteczniej wspolpracowac z policja ze liczba
    > skradzionych samochodow spadla trzykrotnie ?

    Eee - a skąd wziąłeś tę trzykrotność? U mnie jest od tamtej pory
    zwyczajnie spokój - nawet gówniarstwo boi się coś urwać. Mówię
    oczywiście tylko o tej części, kiedy mieszkamy w mieście :)

    > .. zaraz .. przeciez to Ty zaczales cos pisac o uczciwosci i odwadze
    > Polakow .. coz to takiego wstydliwego ze boisz sie napisac :-)

    Tak, jak pisałem. Nie załapałeś o co chodziło? Usenet jest powszechnie
    dostępny - skoro można kogoś namierzyć na podstawie aukcji Allegro
    oraz NK, to chyba czymś oczywistym jest, że jakoś chronię swą
    prywatność, mimo prezentacji swych wypowiedzi podpisanych prawdziwymi
    danymi? Maślągów wielu w Polsce nie ma, a Twoje stwierdzenie:
    <cite>
    coz to takiego wstydliwego ze boisz sie napisac
    </cite>
    mogę tylko skomentować - daruj sobie podobne insynuacje itd.
    W tym co zrobiłem nie było nic wstydliwego i nie boję się napisać
    czegokolwiek w związku z powyższym. Najwyżej dbam o rodzinę
    i tyle.

    > Tylko nie bardzo rozumiem jak to ma pomoc na "Nawet na lusterko z
    > 'kopa' złamane przyjeżdżają". Bylo lusterko, zwisa i przyjazd nic nie
    > pomoze. Chyba ze z psem tropiacym, choc to podobnie iluzotyczne.

    Owszem - tak długo, jak nie zaczniesz/zaczniecie współpracować
    z policją, tak długo będzie to dla Ciebie/was niezrozumiałe.
    Wiesz, im też zależy na efektach.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.