  • Data: 2010-06-15 16:48:40
    Temat: Re: chyba znalazlem moj znaczek na allegro
    Od: Marek Giżyński <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    neoniusz pisze:
    > Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tym autem juz sie tam nie pojawie ;) Na szczescie jest drugie, sporo tansze,
    > ktorego nikt nie chce ukrasc.

    neoniusz - co jak co, ale krzysiek82 ma teraz racje. Idziesz na komende
    i zglaszasz. Koles jest posrany - mozesz sie poznecac, a przy okazji
    moze czegos idiote nauczyc. A jak Ci jakis sprytny z dyzurki powie, ze
    to nie W11 to popros ladnie o imie, nazwisko i juz bedzie inaczej
    mowil. Piszesz skarge i tyle - automagicznie sprawa nabiera pedu.

    Mi koles wskoczyl na szybe, od drugiego zarobilem w pysk. Policja
    oczywiscie sprawe umorzyla, bo nie wykryla sprawcow. Numer rejestracyjny
    auta to bylo za malo, prawda? Dzis jestem madrzejszy i bym sprawe
    inaczej zalatwil...

    Od tego jest Policja - ma cholera jasna scigac.

    m.