  • 51. Data: 2013-08-21 10:44:46
    Temat: Re: chyba mój pierwszy FR przez SM ;)
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-08-21 10:40, Marek Dyjor pisze:

    > przestań ze pierdolić głupoty Maślak...

    To że kultury Ci brakuje to ja wiem, ale spróbuj trochę merytorycznie :>

    > wiadomo że piratem jest ktoś kto popierdala przez wioskę >90

    Tak?

    > ale ciężko piratem nazwac kogoś kto pustą dorga przez pola jechał 90
    > choć jakiś matołk tam wstawił 60 czy 50

    Nikogo nie nazwałem piratem, a Ty się przejedź po rzeczonych
    miejscach...

  • 52. Data: 2013-08-21 10:46:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-21, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:

    > przestań ze pierdolić głupoty Maślak...
    >
    > wiadomo że piratem jest ktoś kto popierdala przez wioskę >90
    >
    > ale ciężko piratem nazwac kogoś kto pustą dorga przez pola jechał 90 choć
    > jakiś matołk tam wstawił 60 czy 50

    Zaraz powie, ze przepisy sa po to zeby ich przestrzegac. Szkoda, ze SM/SG/GITD
    maja prawo w dupie. Oni juz przestrzegac nie musza.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 53. Data: 2013-08-21 11:16:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    AZ wrote:

    > Zaraz powie, ze przepisy sa po to zeby ich przestrzegac. Szkoda, ze
    > SM/SG/GITD maja prawo w dupie. Oni juz przestrzegac nie musza.

    ja też uważam ze przepisy sa aby ich przestregać ale...

  • 54. Data: 2013-08-21 11:32:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Aug 2013, Artur Maśląg wrote:

    > Tu nie ma co kombinować - trzeba zwolnić. Za granicą też tak robisz?

    Cóż, to jest clou programu.
    Bardzo podobny tekst usłyszałem parę dni temu od znajomego TIRmana.

    pzdr, Gotfryd

  • 55. Data: 2013-08-21 11:52:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] wrote:
    > No, ale ja biadole na marne 40 min stania. A tu proszę jaki rodzynek
    > znalazłem. Koreczek na 80 km LOL
    >
    > http://niezalezna.pl/44936-80-kilometrowy-korek-od-g
    ranicy-do-krakowa-kierowcy-klna-na-tuska

    ewidentna wina PO...

    jakby wyregulowali cenę paliw na okolice 10 złotych to by nie było takiego
    problemu.

  • 56. Data: 2013-08-21 11:56:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:
    ranicy-do-krakowa-kierowcy-klna-na-tuska

    > Chlop juz 6 lat rzadzi, a jaki jest stan autostrady tatrzanskiej ?
    > No to kto jest temu winien ?
    > Wiem, my wszyscy :-)
    >
    > No i Krakow sie dorobil obwodnicy ... czy te korki to nie jest wina
    > bramek na A4 ?

    ale zastanowiliście sie moi drodzy ze rozbudowa zakopianki nie rozwiązuje
    żadnego problemu?

    jeśli ludzie dojadą szybciej do zakopca to li tylko szybciej staną w
    wielgachnym korku do miasta zakopane, bo miasto nie przyjemni tej ilości
    samochodów.

    rozbudowa dróg szybkiego ruchu przepycha korki w kierunku najbliższego
    wąskiego gardła.

  • 57. Data: 2013-08-21 11:58:37
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-08-21 08:22, Jan Koval pisze:
    > Ale nalepkę na szybie też oklejasz?
    A to nalepkę na szybie też pstrykają? Dobrze, że moja jest nieśmiała i
    zasłania się końcówką pióra wycieraczki :->
    Cholera, technikę mają taką zajebistą, że któregoś razu przyślą mi dane
    osobowe dziewczyny robiącej mi laskę, na podstawie odbicia z tylnego
    słupka :->
    Ech, żeby tak jeszcze na przysyłanych zdjęciach człowiek mógł się bez
    problemu rozpoznać ...

    Maciek

  • 58. Data: 2013-08-21 12:02:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 11:56:56 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> [...]
    > jeśli ludzie dojadą szybciej do zakopca to li tylko szybciej staną w
    > wielgachnym korku do miasta zakopane, bo miasto nie przyjemni tej ilości

    Jakos jednak miesci, bo po odczekaniu w korku wszyscy tam wjezdzaja.
    Ale masz racje - tam trzeba poprawiac.

    Tylko ze ... jeszcze wiekszy korek sie tworzy w dniach powrotu.
    Caly kraj nie moze wchlonac tych samochodow ?

    J.

  • 59. Data: 2013-08-21 12:14:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 11:32:10 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > Cóż, to jest clou programu.
    > Bardzo podobny tekst usłyszałem parę dni temu od znajomego TIRmana.

    Ale po co zwalniac ?
    Bedzie sie Niemcom chcialo wysylac fotke hen daleko, jak na zdjeciu
    62 ? Nie :-)

    Nawet nie wiem czy w ogole maja mozliwosc takie mandaty wyslac - ale
    to sie moze w przyszlosci zmienic :-)

    J.

  • 60. Data: 2013-08-21 12:26:42
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-08-21 12:14, J.F. pisze:

    > Ale po co zwalniac ?
    > Bedzie sie Niemcom chcialo wysylac fotke hen daleko, jak na zdjeciu
    > 62 ? Nie :-)

    A Ty co z tymi Niemcami? To jedyny kraj w Europie? Żebyś się nie
    zdziwił, jak zostaniesz zatrzymany na miejscu i mandacik z kieszeni.

    > Nawet nie wiem czy w ogole maja mozliwosc takie mandaty wyslac

    Mogą, ale to utrudnione. No, ale istnieje szansa, że dorwą na
    swoim terenie :>

    >- ale to sie moze w przyszlosci zmienic :-)

    Zmieni się i dopiero będzie wrzask na grupie :>