  • 61. Data: 2013-08-21 13:15:40
    Temat: Re: chyba mój pierwszy FR przez SM ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 12:26:42 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > A Ty co z tymi Niemcami? To jedyny kraj w Europie?

    Bo tam dosc czesto bywam i wyrobili we mnie poczucie ...
    bezkarnosci :-)

    > Żebyś się nie
    > zdziwił, jak zostaniesz zatrzymany na miejscu i mandacik z kieszeni.

    Ale oni rzadko zatrzymuja na miejscu, a mandacik za takie +12 to chyba
    mniejszy niz u nas :-)

    > Mogą, ale to utrudnione. No, ale istnieje szansa, że dorwą na
    > swoim terenie :>

    Ale na razie jakos nie dorywaja :-)

    J.

  • 62. Data: 2013-08-21 21:28:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > Jakos jednak miesci, bo po odczekaniu w korku wszyscy tam wjezdzaja.
    > Ale masz racje - tam trzeba poprawiac.
    >
    > Tylko ze ... jeszcze wiekszy korek sie tworzy w dniach powrotu.
    > Caly kraj nie moze wchlonac tych samochodow ?

    Niestety ale przy dużym ruchu nie da sie uniknąć korków, przy założonym
    (głupim imho) aby opłaty za autostrady były pobierane w systemie bramkowym,
    będą co jakiś czas pojawiały sie korki na bramkach, tak jest wszędzie na
    świecie. Trzeba było od razu przyjąc system winietowy.