  • 11. Data: 2013-08-19 08:48:00
    Temat: Re: chyba mój pierwszy FR przez SM ;)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-18, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Tam powinien być określony maksymalny czas obsługi - dla ułatwienia liczony
    > w długości korka.
    > Jak korek przekroczy ustaloną długość, to nie wolno brać opłat - szlabany w
    > górę aż się korek zmniejszy do dopuszczalnego.

    To by wszyscy robili odstep od poprzedzajacego po 50m ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2013-08-19 09:13:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 19 Aug 2013 01:56:58 +0200, _Michał

    > Startujesz ?

    Chyba do smęciciela roku. ;> Niektórzy tylko to potrafią.
    Istotnie, jak to mówią "liderzy oświecenia": POjebany kraj.

    --
    Pozdor Myjk

  • 13. Data: 2013-08-19 09:43:36
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-19 02:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail h...@s...spam.spam napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To sie kazdemu normalnemu człowiekowi wydaje oczywistością.

    Kiedyś miałem podobny przypadek z parkingiem płatnym (pierwsze chyba 5
    min za free). Parking przy dworcu PKP, wjeżdżam przez szlaban biorę
    bilecik, osoba którą mam odebrać stoi i czeka przy wyjeździe podjeżdżam,
    buzi buzi, pakuję torbę do bagażnika, koleżanka wsiada całość zajmuje z
    30s ruszamy do szlabanu i co? Stoją 4 samochody a tempa łycha w budce
    tak obsługuje że te 4 samochody stały tak z 6min. W końcu moja kolej,
    daję bilecik, "dziesienć złoty" kurwa za co? Ale to nie moja wina proszę
    pana...

    Lewis

  • 14. Data: 2013-08-19 10:07:43
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-08-18 22:47, RD pisze:
    > Nie jeżdżę szybko przez mniejsze miejscowości,.......
    > miejska radośnie strzela ze swojego doblo.. nosz.. k@#$@$.. ;) Ledwo 70
    > czy 80 km/h (trudno nie jechać tam nawet szybciej), ale jednak i to na
    > samym wyjeździe.
    > Ktoś niedawno pisał, że strzelanie przy tablicy końca terenu
    > zabudowanego to bezsens.
    > W zasadzie nie zgadzałem się z tym.. do dziś.
    Jednak doświadczenie zmienia ludzi ;-)
    Jacek

  • 15. Data: 2013-08-19 10:22:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-19, Jacek <s...@o...pl> wrote:
    > Jednak doświadczenie zmienia ludzi ;-)

    No wszystkim wydaje sie zawsze, ze dany problem ich nie dotyczy, jak widac
    - do czasu :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2013-08-19 13:00:34
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 18.08.2013 22:47, RD pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Muszę się wyżalić.. ;)
    >
    > Jechałem dziś przez Olsztynek na Szczytno - odbija się w lewo przed
    > samym młynem w Olsztynku. Minąłem zabudowania zaraz za młynem, znaki
    > miejscowości (Szczytno 57), a dalej jakieś 600m po prawej same łąki (w
    > dodatku chodnik po drugiej stronie jezdni). W zasadzie byłem pewien, że
    > wyjechałem już z terenu zabudowanego.

    Lektura dla Ciebie:

    1. http://damskomesko.pl/2013/04/oswiadczenie-dla-gitd/
    (tu tylko pierwszy akapit pisma i GTID zmienić na SM w ...)

    2. http://damskomesko.pl/2013/06/jedno-zdjecie-to-za-ma
    lo/

    anacron
    aba/
    Poprzyj https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 17. Data: 2013-08-19 13:22:51
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-08-19 00:27, Krzysztof 45 pisze:

    > OK. Fotoradar.
    >
    > Ale te bramki to przegięcie pały i ograniczenie wolności osobistej.
    > 80km i nikt nie zorganizował się przez CB i nie "staranował" tych
    > szlabanów? Bo mniemam że szlabany są winowajcą tego korka.
    > Czy ten naród już tak do cna jest zniewolony i zbaraniały?
    > Gdyby ten 80 km korek poszedł bez skasowania, to zaczęli by myśleć by do
    > takich korków nie dochodziło.

    Przecież to by był czyn karalny. Tam są przecież kamery;] Jak ty to
    sobie wyobrażasz?
    Widziałeś chłopinę co podważył prawidłowość pomiarów ręcznymi miernikami
    pomiary bez rejestracji którego pojazdu tyczą? Widziałeś że nie miał
    tygodnia bez kontroli pojazdu?;]

  • 18. Data: 2013-08-19 13:24:16
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-08-19 00:53, Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    ranicy-do-krakowa-kierowcy-klna-na-tuska

    > Z bramkami to jest ten problem, że np. koniec długiego weekendu, ruch jak
    > cholera, a bramek otwarta np. połowa. Zamiast wjeżdżać na A1 koło
    > trójmiasta często lepiej jechać starą DK1 - zamiast zapłacić za godzinę
    > stania w korku, można starą jedynką przejechać szybciej i bez płacenia.
    >
    > Tam powinien być określony maksymalny czas obsługi - dla ułatwienia liczony
    > w długości korka.
    > Jak korek przekroczy ustaloną długość, to nie wolno brać opłat - szlabany w
    > górę aż się korek zmniejszy do dopuszczalnego.

    Mądre!

  • 19. Data: 2013-08-19 16:58:42
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 18 Aug 2013 23:45:03 +0200, Krzysztof 45
    <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    >http://niezalezna.pl/44936-80-kilometrowy-korek-od-
    granicy-do-krakowa-kierowcy-klna-na-tuska

    Nie wiem co ma wspólnego Tusk z korkami na zakopiance, korkami, które
    są tam od zawsze. Wytłumaczysz?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2013-08-19 17:01:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 19 Aug 2013 16:58:42 +0200 osobnik zwany jerzu napisał:

    -granicy-do-krakowa-
    kierowcy-klna-na-tuska

    > Nie wiem co ma wspólnego Tusk z korkami na zakopiance, korkami, które są
    > tam od zawsze. Wytłumaczysz?

    ależ to oczywista oczywistość. usk powinien zniknąć górali blokujących
    rozbudowę zakopianki ale nie wolno mu do tego uzywać siły. On ma ich
    zniknąć równocześnie karmiąc dutkami do pożygania. Skoro tego nie zrobił
    to korki sa jego winą. CBDO. :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?