  • Data: 2014-08-12 10:04:23
    Temat: Re: chwalę się
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-11 23:43, megrimsES pisze:
    > W dniu 2014-08-11 o 07:13, dddddddd pisze:
    > (ciach)
    >
    > mojej żonie pojawia
    >>

    > Moja uwielbiała jeździć C63, bo wszyscy na stacjach benzynowych chcieli
    > jej pomagać tankować. Ciekaw jestem czy ta turbina jej się spodoba. Już
    > się pytała, czy dam jej pojeździć :D

    moja to już by chciała coś mniejszego (może kiedyś jakieś M1 czy coś,
    byle by 4 osoby zmieściło), na razie musi się tłuc e39 530d (też kombi)
    - potrzebne mi czasem takie auto jako wół roboczy więc na razie nie
    zmienię na mniejsze.
    Na razie z resztą nie mam środków na takie auta, musi mi wystarczyć
    czytanie o twoich :)

    Łukasz