  • Data: 2014-08-14 08:24:57
    Temat: Re: chwalę się
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-13 21:54, BartekK pisze:
    > Vectra OPC kombi, z małym czipem? Ale tam przy niższych prędkościach
    > upierdliwie daje się we znaki FWD... No i ekonomia silnika Z28net trochę
    > gorsza niż 535d, choć doliczając różnice w cenie zakupu - zostaje dużo
    > na nadmiarowe paliwo ;)

    co do ekonomii jazdy - środki na co dzień mam ograniczone, jak mam
    strzał gotówki to kupuję lepsze auto, ale w pozostałym czasie muszę się
    ograniczać z wydatkami - dlatego subaru sprzedałem - przy porównywalnych
    osiągach palił 50% więcej niż klekot i nie było mnie już na to stać.
    Poza tym RWD lub AWD - innego napędu na razie nie chcę

    > No w ogóle to mało gdzie jeśli chodzi o duże kombi (no może poza np.
    > Omegą B/Bfl albo mercedesem Eklasą) będziesz miał tyle miejsca co w bmw
    > 5, nie ma co się łudzić. Ale w E60 przy 3 osobach z tyłu (albo 2 osoby +
    > fotelik dziecka) - też nie jest zbyt komfortowo temu na środku

    u mnie to jeździ w opcji 2+2 (lub 2+bagaż), przy dwóch fotelikach na
    środku zmieści się jedna osoba pod warunkiem że ma obciętą przynajmniej
    jedną rękę i nogę ;)

    > bagażnik pozornie duży - okazuje się dość wąski (ze względu na te
    > skrytki-schowki po bokach) i dość "płytki" (bo są dwa poziomy schowka
    > pod podłogą). Każde auto ma swoje plusy dodatnie i ujemne ;)

    nie zauważyłem żeby był węższy, ale fakt - ideałów nie ma. Jak już kombi
    nie będzie dla mnie niezbędne do życia to będę myślał nad czymś innym,
    ale na razie się to nie zapowiada...

    Łukasz