eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingchrząszczRe: chrząszcz
  • X-Received: by 10.49.48.38 with SMTP id i6mr6349qen.4.1378884795708; Wed, 11 Sep 2013
    00:33:15 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.48.38 with SMTP id i6mr6349qen.4.1378884795708; Wed, 11 Sep 2013
    00:33:15 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!b4no10804606pbq.1!n
    ews-out.google.com!rn2ni76262pbc.1!nntp.google.com!b4no10804600pbq.1!postnews.g
    oogle.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Wed, 11 Sep 2013 00:33:15 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <f...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.221.27.122;
    posting-account=f7iIKQoAAAAkDKpUafc-4IXhmRAzdB5r
    NNTP-Posting-Host: 91.221.27.122
    References: <f...@g...com>
    <2...@g...com>
    <2...@g...com>
    <f...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: chrząszcz
    From: g...@g...com
    Injection-Date: Wed, 11 Sep 2013 07:33:15 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:204524
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 10 września 2013 20:01:23 UTC+2 użytkownik xuesheng napisał:
    >
    > > gdybys chcial pozwiedzac swoje labirynty w 3d,
    > > to swego czasu zaimplementowałem w C++/SDL/OpenGLu
    > > engine "portalowy".
    >
    > To doskonały pomysł, chrząszcz 3D. Przyszedł mi oczywiście
    > do głowy i pewnie spróbuję to zrobić.
    >
    >
    >
    > > jeszcze gdzies w mainie wywolac glutInit -- i trzeba
    > > byc ostroznym, bo jak sie zepsuje odpalone w trybie
    > > pelnoekranowym, to moze zmienic rozdzielczosc i wtedy
    > > jest klopot)
    >
    > Miałem ten kłopot ;)

    No wlasne, ja tez :)
    Ale rozumiem, ze w koncu udalo sie odpalic?
    (to jest tak zrobione, ze mozna robic rocket-jumpy
    i nawet wypuszczac grappling hooka, a potem go skracac
    walkiem od myszy)

    > > Fakt, ze ja tutaj nie implementowalem zadnych animacji
    > > szkieletowych, i nawet nie ma mozliwosci ladowania modeli.
    > > Tym niemniej sporo roboty juz jest tam wykonane, i mysle,
    > > ze moglbys dosc niewielkim sumptem to wykorzystac.
    > > (W razie czego sluze pomoca)
    > >
    > >
    >
    > Bardzo dziękuję. Może rzeczywiście przesiądę się
    > do projektowania tego w OpenGl.

    Ja zachecam, glownie dlatego, ze mam wrazenie, ze
    daloby sie to zrobic dosc latwo. No i odnioslem
    wrazenie, ze oba projekty sa napisane w podobnym
    stylu

    > Chrząszcz 0.0.9 potrafi już zapisać i wczytać grę, są też specjalne zdolności
    zależne od klasy (np. teleportacja dla wizardów). I są misje, gra jest dzięki nim
    nieco trudniejsza.

    Brzmi super.
    Z checia zobacze w wolnej chwili (jezeli uda mi sie takowa znalezc).
    Troche drazniace bylo dla mnie to, ze nie moglem odpalic gry zaraz
    po skompilowaniu, tylko musialem jej zrobic "make install", i to
    nawet nie do dowolnego katalogu wskazanego skryptowi ./configure
    przez --prefix, ale do domyslnego katalogu (/usr/local), bo w przeciwnym
    razie sie wykrzaczal, ze nie moze znalezc obrazkow.

    pozdrawiam!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: