  • 21. Data: 2015-10-14 12:49:46
    Temat: Re: chmura 500GB [cross]
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/14/2015 2:53 AM, Marcin N wrote:

    > Frytki i dodatkowy keczup dodać?
    >
    > "Wystarczy mi 500 GB za darmo"... łaskawca.

    zaistniałeś w wątku. super. gratuluję. <rs>

  • 22. Data: 2015-10-14 12:52:22
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/14/2015 3:41 AM, m wrote:

    > Ale wejść na FTP to żadna filozofia, zwłaszcza pod windowsem.
    > Przeciąganie i tak dalej.
    >
    > p. m.

    dla niektorych z nich to jest filozofia i nie wszyscy sa na windows,
    chyba wiekszosc to makowkowcy.
    i gdzie ten ftp mialby stac? kto mialby udostepniac zasoby, skoro
    zadnemu z nich nie chce sie oplacic nawych marnych 5$ miesiecznie na
    hosting plikow? <rs>

  • 23. Data: 2015-10-14 13:03:24
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/14/2015 2:34 AM, Poldek wrote:

    > Prawdopodobnie nikomu się nie opłaca rozdawać każdemu chętnemu po 500 GB
    > za darmo.

    skoro "oplacało" sie rozdawac 50GB juz kilka lat temu, to mialem
    nadzieje, ze moze sie rowniez "oplacic" rozdawanie 500GB chocby w
    promocji? <rs>

  • 24. Data: 2015-10-14 13:39:11
    Od: Robert Winkler <n...@n...org>

    W dniu 14.10.2015 o 12:52, rs pisze:

> [...]
    > i gdzie ten ftp mialby stac? kto mialby udostepniac zasoby, skoro
    > zadnemu z nich nie chce sie oplacic nawych marnych 5$ miesiecznie na

    Postaw to u siebie w domu.

    Zwykle dostawna internetu oferuje klientom za darmo
    jeden publiczny adres IP.
    Nawet gdyby nie było by to IP stałe, tak jak u mojego providera,
    to możesz użyć usługi dynamicznego DNS'a (No-IP, DynIP, itp.)
    i tam zdobyć za darmo nazwę pod którą będzie krył się twój dynamiczny IP
    Routery mają już zwykle wbudowaną funkcje powiadamiania tych serwerów
    w przypadku zmiany publicznego IP,
    ale jeśli twój router tego nie potrafi,
    to masz w sieci programy służące do tego.

    --
    Robert

  • 25. Data: 2015-10-14 13:46:35
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/14/2015 7:39 AM, Robert Winkler wrote:

    > Postaw to u siebie w domu.

    przeczytaj to co zostalo napisane juz w tym watku. myslisz, ze bede
    udostepnial moje skromne polaczenie kablowe, do pobierania plikow video
    HD i ci ktorzy beda pobierac, beda z predkosci transferu zadowoleni?
    dzieki za sugestie, ale to nie jest dla mnie rozwiazanie. <rs>

  • 27. Data: 2015-10-15 22:20:22
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 14 Oct 2015 06:44:18 -0400, rs napisał(a):

    (ciach...)
    > no wlasnie. to musie byc tak banalne rozwiazanie jak google drive. pliki
    > sa wrzucone. kazdy ma latwy dostep 24/7. moga pobierac, obrabiac,
    > wrzucać z powrotem. dzielic sie linkami do plikow. cokolwiek tam sobie
    > obmysla.

    Dropbox z limitem 1TB kosztuje 9,99EUR miesięcznie. Circa about ile? 40 zeta?
    Na ile osób?

    (ciach...)

    [ Jeśli nie potrafisz czegoś wyjaśnić w prosty sposób, oznacza to, że tak ]
    [ naprawdę nie rozumiesz tego dostatecznie dobrze. (Albert Einstein) ]

  • 28. Data: 2015-10-15 22:20:22
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 14 Oct 2015 07:46:35 -0400, rs napisał(a):

> [...]
    > HD i ci ktorzy beda pobierac, beda z predkosci transferu zadowoleni?
    > dzieki za sugestie, ale to nie jest dla mnie rozwiazanie. <rs>

    To sprawdź ile będzie kosztować hosting na taką ilość danych. No chyba, że
    główną zasadą jest ,,nie da się". Ale skoro się nie da zapłacić, to nie
    będzie się jak dostawać do plików.

    [ Rozczarowanie: Kiedy czasem myślisz, że los się do ciebie uśmiechnął, ]
    [ a ty go po prostu rozśmieszyłeś. (demotywatory.pl) ]

  • 26. Data: 2015-10-15 22:20:22
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 14 Oct 2015 06:52:22 -0400, rs napisał(a):

> [...]
    > i gdzie ten ftp mialby stac? kto mialby udostepniac zasoby, skoro
    > zadnemu z nich nie chce sie oplacic nawych marnych 5$ miesiecznie na

    No sorry, ale jak się nie chce paru złotych zapłacić, to niech kombinują
    inaczej.

    I mówię to z własnego doświadczenia, gdzie dla 30-osobowego stowarzyszenia
    FTP z zasobami trzymałem u siebie za naprawdę śmieszne pieniądze. Napisana
    instrukcja do korzystania z FileZilli, Total Commandera czy przeglądarki i
    jakoś te 30 osób sobie z tym radzić potrafiło.

    [ Kobiety oczekują, że mężczyźni będą odgadywać ich życzenia. ]
    [ To dlatego, że nie umieją ich same sformułować. (JoeMonster.org) ]

  • 29. Data: 2015-10-15 23:37:37
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/15/2015 4:20 PM, Przemysław Ryk wrote:
> [...]
    >
    > (ciach...)
    >
    > Dropbox z limitem 1TB kosztuje 9,99EUR miesięcznie. Circa about ile? 40 zeta?

    sa inne tansze. nie chodzi tutaj o pieniadze, ale o zasade. <rs>

  • 30. Data: 2015-10-15 23:38:26
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    > To sprawdź ile będzie kosztować hosting na taką ilość danych. No chyba, że
    > główną zasadą jest ,,nie da się". Ale skoro się nie da zapłacić, to nie
    > będzie się jak dostawać do plików.

    i byc moze tak sie stanie. zobaczymy komu bardziej zalezy na skonczeniu
    projektu. <rs>