  • 1. Data: 2015-10-13 20:56:11
    Temat: QHD i zmniejszona rozdzielczość na monitorze po mDP [cross]
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    jest laptop DELL XPS 13 z rozdzielczością monitora 3200x1800. staram się
    podłączyć do niego monitor DELL P2415Q, który taką rozdzielczość posiada.
    jak na razie udało mi się uzyskać rozdzielczość 2560x1440
    próbowałem poprzez DELL docking station i HDMI.
    bezpośrednie podłączenie kablem mDP-DP nie daje sygnału. wypróbowane 3
    rożne kable, łącznię z dwoma dostarczonymi przez DELL. połączenie kablem
    mDP-mDP również daje maksymalna rozdzielczość 2560x1440. oczywiście
    jeśli desktop jest duplikowany na monitorze, na ekranie laptopa
    rozdzielczość również maleje.
    system W8.1x64 i najnowsze sterowniki.
    ktoś wie co z tym fantem zrobić, jak uzyskać maksymalna rozdzielczość na
    monitorze?
    z góry dzięki za sugestie. <rs>